Γνωρίζεις πολύ καλά πως ένα ζευγάρι ψηλοτάκουνα παπούτσια μπορούν να «αναβαθμίσουν» και το πιο απλό φόρεμα, εκτός του ότι θα σε κάνουν να φαίνεσαι πιο ψηλή και πιο αδύνατη. Τι συμβαίνει, όμως, όταν η ορθοστασία νικά και εσύ καταλήγεις να πονάς;

Μάθε μερικά tricks για να φοράς τακούνια και -επιτέλους- να νιώθεις άνετα!

1. Χοντρά τακούνια.
Έχουν καλύτερη στήριξη, σε αντίθεση με τα λεπτά τακούνια που είναι άβολα και κουραστικά. Εκτός των άλλων, είναι πιο στυλάτα.
2. Πλατφόρμες.
Ιδανική επιλογή για το καλοκαίρι, αφού η χοντρή φιάπα θα προσφέρει καλύτερη στήριξη και θα σε κάνει να νιώθεις πιο ασφαλής εκεί… ψηλά!
3.Ένα ακόμα ζευγάρι.
Πολύ έξυπνη κίνηση θεωρείται να έχεις μαζί σου ακόμα ένα ζευγάρι παπούτσια, αφού αλλάζοντας το με το προηγούμενο θα μετατοπίζεται ο πόνος που προέρχεται από την ορθοστασία.
4. Ποιότητα.
Δώσε σημασία στο υλικό και την εφαρμογή. «Επένδυσε» σε ένα διαχρονικό ζευγάρι γόβες που θα κρατήσεις για πάντα και θα γλιτώσεις (πολύ) πόνο όταν στέκεσαι όρθια, σε σχέση με διάφορα, φθηνά παπούτσια που θα δημιουργήσουν πληγές στα πόδια σου.
5.Timing.
Δοκίμασε τα παπούτσια που πρόκειται να αγοράσεις απογευματινές ή βραδινές ώρες, αφού κατά τη διάρκεια της ημέρας τα πόδια πρήζονται.