Ο βραδινός ύπνος είναι σημαντικός και απαραίτητος τόσο για την υγεία, όσο και την ομορφιά. Οι ειδικοί μάλιστα, τονίζουν πως οι βραδινές ώρες ύπνου, εκτός του ότι είναι αναντικατάστατες, είναι ό,τι καλύτερο για την ανάπλαση της επιδερμίδας και της αναζωογόνησή της. Ιδίως, κατά τις 12 με 4 το πρωί γίνεται η ανάπλαση επιδερμικών κυττάρων.

Όσο και αν σας φανεί παράλογο, εκτός από την ευεργετική δράση του ύπνου, υπάρχει και κάτι αρνητικό. Η στάση που έχετε στον ύπνο σας μπορεί να σας προκαλέσει πρόωρη γήρανση. Ναι, ναι καλά διαβάσατε. Προσοχή, λοιπόν, στον τρόπο που κοιμάστε, γιατί οι ρυτίδες κάνουν την εμφάνιση τους ανάλογα με τη στάση που επιλέγετε για να κοιμηθείτε.

Μία από τις στάσεις που κάνουν πολύ κακό στο δέρμα σας είναι μπρούμυτα με το πρόσωπο στο μαξιλάρι. Η πίεση που δημιουργείται στο πρόσωπό σας από το μαξιλάρι είναι η χειρότερη στάση. Αν ξυπνήσετε κάποιες φορές με γραμμές στο πρόσωπό σας ή με σημάδια, ήδη κάποιες ρυτίδες ύπνου σχηματίστηκαν.
Επίσης, ακόμα μία ακατάλληλη στάση είναι η πλάγια θέση ύπνου. Η συγκεκριμένη στάση είναι και η πιο δημοφιλής, ωστόσο δημιουργεί κάθετες ρυτίδες στα μάγουλα, στο πηγούνι και στα χείλη.
Ο καλύτερος τρόπος για να προστατέψετε όσο μπορείτε το πρόσωπό σας είναι η ανάσκελη στάση. Η επιδερμίδα δεν έρχεται σε επαφή με το μαξιλάρι, καθώς επίσης, γίνεται καλύτερη κυκλοφορία των υγρών και βοηθάει στο να μη πρήζεται η περιοχή των ματιών.