Θα έχει σίγουρα διαβάσει πολλές φορές ότι είναι προτιμότερο το τελευταίο σας γεύμα να είναι μέχρι τις 20.00 το βράδυ. Όχι, ο λόγος που το συστήνουν αυτό οι ειδικοί δεν είναι μόνο το αδυνάτισμα. Εν προκειμένω, τίθεται και ζήτημα υγείας που καλό είναι να αποφευχθεί. Ρίξτε μια ματιά παρακάτω στους 3 λόγους που αποδεικνύουν ότι δεν πρέπει να τρώτε αργά τη νύχτα!
Το φαγητό αργά το βράδυ:
1.Αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του μαστού: Αμερικανοί επιστήμονες, μελετώντας 2.212 γυναίκες, κατέληξαν στο συμπέρασμα πως όσο περισσότερες ώρες περνούσαν το βράδυ νηστικές, τόσο καλύτερα ρυθμισμένα ήταν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα τους – γεγονός που πιστεύεται ότι μειώνει τον κίνδυνο εμφ��νισης καρκίνου του μαστού.
2.Παχαίνει: Ο μεταβολισμός της μέσης γυναίκας σταματά να κάνει καύσεις περίπου μεταξύ 19.00 και 20.00 το βράδυ. Αυτό τι σημαίνει; Ότι οι τροφές που καταναλώνονται μετά από αυτήν την ώρα αποθηκεύονται ως λίπος στο σώμα, μιας και ο οργανισμός μας δεν τις μεταβολίζει. Μια λύση είναι να κοιμάστε νωρίς το βράδυ. Έτσι, θα αποφύγετε τις νυχτερινές διατροφικές ατασθαλίες και θα ξεκουραστείτε και περισσότερο!
3.Προκαλεί φούσκωμα: Θα έχετε παρατηρήσει ότι αν κάποιο βράδυ φάτε πέραν του δέοντος, το πρωί ξυπνάτε με ένα έντονο κοιλιακό οίδημα και μια δυσφορία. Καλό λοιπόν είναι να αποφύγετε την υπερκατανάλωση φαγητού αργά το βράδυ και δη των τροφών με πολύ αλάτι.