Οι περισσότερες γυναίκες μεγαλώνοντας, ορμώμενες από την επιθυμία τους να μείνουν ανέγγιχτες από το χρόνο, καταφεύγουν σε διάφορες «τακτικές» όπως στο Botox, στις αντιγυραντικές κρέμες και στο βελονισμό, χωρίς να σκεφτούν ότι η λύση κρύβεται στα πιο απλά πράγματα!
Δείτε τους 10 «χρυσούς» κανόνες αντιγύρανσης:
1. Sleeping Beauty: Ο καλός ύπνος ομορφαίνει λένε οι ειδικοί οι οποίοι υποστηρίζουν ότι η επιδερμίδα ξεκουράζεται κατά τη διάρκεια της νύχτας.
2. Ρετινόλη-Alert: Ο καλύτερος τρόπος για να γυρίσετε τον χρόνο πίσω είναι να χρησιμοποιείτε προϊόντα που περιέχουν ρετινόλη. Τα ρετινοειδή μειώνουν τα σημάδια γήρανσης όπως λεπτές γραμμές και ρυτίδες.
3. Προσοχή στο ΒΑΡΟΣ: Αποφύγετε τις γρήγορες δίαιτες που το μόνο που σας προσφέρουν είναι μια καταστροφική αυξομείωση του βάρους. Προσπαθήστε να παραμείνετε σε συγκεκριμένα κιλά με μικρή απόκλιση.
4. Ισορροπημένη διατροφή: Το Α και το Ω! Η επιδερμίδα χρειάζεται θρεπτικά συστατικά που την βοηθούν να παραμένει υγιή και λαμπερή. Ισορροπούμε την διατροφή μας και την εμπλουτίζουμε με ψάρι, με λιπαρά οξέα Ω3 και Ω6, σκούρα πράσινα λαχανικά όπως μπρόκολο και σπανάκι και ξηρούς καρπούς. Πίνουμε αντιοξειδωτικά όπως το πράσινο τσάι, μειώνουμε τη ζάχαρη και όταν χρειάζεται παίρνουμε βιταμίνες.
5. Σκούρες κηλίδες SOS: Ο ήλιος αφήνει σημάδια που έχουν την μορφή κηλίδας και πανάδας. Αν ήδη έχουν κάνει την εμφάνιση τους στην επιδερμίδας σας ήρθε η ώρα να χρησιμοποιήσετε λευκαντικό προϊόν. Στην αγορά υπάρχει υπερπληθώρα τέτοιων καλλυντικών-θα σας σώσουν!
6.Νους υγιής εν σώματι υγιεί: Χαλαρώστε! Το μυαλό και το σώμα πρέπει να παραμένουν σε πλήρη ισορροπία μεταξύ τους. Κάνετε ό,τι χρειάζεται ώστε να ηρεμούν και τα δύο. Η γιόγκα είναι μια πολύ καλή λύση
7.Κάπνισμα ΤΕΛΟΣ: Το τσιγάρο καταστρέφει το κολλαγόνο και την ελαστίνη με αποτέλεσμα η χαλάρωση της επιδερμίδας να εμφανίζεται πρόωρα. Κόψτε το κάπνισμα και θα σωθείτε!
8. Αντιηλιακή προστασία χειμώνα-καλοκαίρι!!! Είτε με ήλιο ή είτε με συννεφιά, οι ηλιακές ακτίνες είναι παρούσες, απλά δεν τις βλέπετε. Αυτός είναι ο λόγος που η ενυδατική σας κρέμα πρέπει να έχει υψηλό δείκτη προστασίας (15 με 50 SPF).
9. Τακτική γυμναστική: Η άσκηση βοηθά στην κυκλοφορία του αίματος και την λάμψη καθώς και την υγιή όψη της επιδερμίδας! Τριάντα λεπτά την ημέρα, πέντε φορές την εβδομάδα είναι αρκετά ώστε να δείτε τεράστια διαφορά σε σώμα, ψυχολογία και δέρμα!
10. Επιχείρηση ενυδάτωση: Όσο περισσότερο ενυδατώνετε την επιδερμίδα σας τόσο εκείνη θα σας επιβραβεύει. Πίνετε αρκετό νερό, μειώστε τους καφέδες και περιποιηθείτε το δέρμα με ενυδατικές κρέμες που έχουν πλούσια υφή!