Τ​α smoothies είναι μία από τις αγαπημένες πρωινές συνήθειες όσων ακολουθούν δίαιτα και γενικότερα προσέχουν την διατροφή τους. Είναι χορταστικά, υγιεινά, ενεργοποιούν τον μεταβολισμό, επιτρέπονται στην δίαιτα και μας δροσίζουν.

Μάλιστα, λόγω του ότι τα περισσότερα smoothies εμπεριέχουν φρούτα και λαχανικά, ωφελούν όχι μόνο το σώμα αλλά και το δέρμα μας, χάρη στις πολύτιμες βιταμίνες με τις οποίες μας εφοδιάζουν.

Κάποιοι όμως παραπονιούνται ότι δεν βλέπουν τα αποτελέσματα που τους έχουν υποσχεθεί, στην σιλουέτα τους. Αν συγκαταλέγεστε και εσείς σε αυτούς, αναρωτηθείτε μήπως κάνετε κάτι λάθος στην συνταγή.

Πιο αναλυτικά, θα πρέπει να προσέχετε συγκεκριμένα πράγματα, όπως τα παρακάτω:

-Φυτικές ίνες: Είναι το «μαγικό» συστατικό για να χάσετε κιλά. Σας φουσκώνει, τρώτε λιγότερο και νιώθετε χορτάτοι όλη την ημέρα. Τα φρούτα περιέχουν φυτικές ίνες και είναι οι κατάλληλες για κάθε οργανισμό. Οι μπανάνες που είναι ένα από τα πιο συνηθισμένα συστατικά των smoothies δεν περιέχουν την απαιτούμενη ποσότητα, ιδιαίτερα όταν χρησιμοποιείτε την μισή. Δοκιμάστε να προσθέσετε βατόμουρα, αβοκάντο ή ακτινίδιο.

-Πρωτεΐνες: Όσο πράσινο κι αν είναι το smoothie σας δεν σημαίνει ότι είναι γεμάτο πρωτ��ΐνες. Σκεφτείτε ότι πρέπει να περιέχονται τουλάχιστον 10 γραμμάρια στο ρόφημά σας. Δοκιμάστε να προσθέσετε γάλα, γάλα από σόγια, γιαούρτι, cotagge cheese, ξηρούς καρπούς, σκόνη πρωτεΐνης.

-Μην υπερβάλλετε με τα φρούτα: Δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι τα φρούτα είναι γεμάτα θερμίδες. Όταν λοιπόν εσείς προσθέτετε πέντε φρούτα στο smoothie σας, μαζί με τα υπόλοιπα υλικά έχετε ένα ρόφημα που περιέχει παραπάνω από 500 θερμίδες. Τα φρούτα από μόνα τους περιέχουν φυσικά σάκχαρα, το σώμα σας τα μεταβολίζει εύκολα με αποτέλεσμα μετά από λίγη ώρα να πεινάτε.

-Μην προσθέτετε extra γλυκαντικά: Μία κουταλιά μέλι προσθέτει extra 60kcal. Αναλογιστείτε ότι τα υλικά που χρησιμοποιείτε γιαούρτι, φρούτα, γάλα, χυμοί φρούτων περιέχουν ήδη γλυκαντικές ουσίες από μόνα τους. Γι’ αυτό αποφύγετε τις επιπλέον!

Δείτε μια καλή, χορταστική κι αντιοξειδωτική συνταγή για smoothie:

Συστατικά: 1/2 φλιτζάνι νερό, 1 κουταλιά σκόνη πρωτεΐνης vegan, 1/2 μπανάνα, 1 φλιτζάνι κατεψυγμένα κεράσια, 1/2 κουταλιά της σούπας σκόνη maca, 1/2 κουταλιά της σούπας λιναρόσπορο, 1-2 σταγόνες stevia σοκολάτα, 5 καρύδια, Πάγος

Οδηγίες: Βάλτε όλα τα υλικά σε ένα μπλέντερ και ανακατέψτε μέχρι να γίνει λείο. Καλή απόλαυση!
​​