Θέλεις πλούσια και μακριά μαλλιά; ​Φρόντισε τα μαλλιά σου εκ των έσω με αυτά τα τρόφιμα και χρησιμοποιήσε τα καλύτερα προϊόντα για υγιή και δυνατά μαλλιά!

Καρύδια

Αυτό είναι το μόνο είδος ξηρού καρπού που περιέχει σημαντική ποσότητα από ω-3 λιπαρά οξέα. Επίσης, τα καρύδια μπορούν να σου χαρίσουν βιοτίνη (η έλλειψη της προκαλεί τριχόπτωση) και βιταμίνη Ε, τα οποία β��ηθούν στην προστασία των κυττάρων. Ο δερματολόγος Cybele Fishman εξηγεί, επιπλέον, πως τα καρύδια έχουν ένα μεταλλικό στοιχείο που αναδεικνύει το φυσικό χρώμα των μαλλιών, κάνοντας το πλούσιο και λαμπερό.

Γλυκοπατάτα

Οι γλυκοπατάτες είναι πηγή αντιοξειδωτικής βήτα καροτίνης, την οποία το σώμα σου μετατρέπει σε βιταμίνη Α, η οποία βοηθά στην παραγωγή των ελαίων απαραίτητων για το τριχωτό της κεφαλής.

Αυγά

Βασική πηγή πρωτεΐνης, τα αυγά περιέχουν διάφορα μεταλλικά στοιχεία, μεταξύ άλλων και σίδηρο. Ο σίδηρος είναι ιδιαίτερα σημαντικός, αφού βοηθά τα κύτταρα να μεταφέρουν οξυγόνο στους θύλακες της τρίχας. Άλλωστε, η έλλειψη σιδήρου ευνοεί την τριχόπτωση.

Σπανάκι

Ο σίδηρος, η βήτα καροτίνη και η βιταμίνη C που βρίσκονται στο σπανάκι, βοηθούν τους θύλακες της τρίχας να παραμείνουν υγιείς.

Φακές

Οι φακές είναι γεμάτες με πρωτεΐνη, σίδηρο, ψευδάργυρο και βιοτίνη, καθιστώντας τες ιδανική τρόφη και για να λαμβάνουν οι χορτοφάγοι αυτά τα στοιχεία.