Θέλετε να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά; Πότε δεν είναι αργά. Τι κι αν είναι Ιούλιος και οι περισσότεροι έχετε ήδη κάνει τα μπανάκια σας; Μπορείτε ακόμα να αποκτήσετε την κοιλιά που ονειρευόσασταν.

ERGS.jpg
Το μυστικό βρίσκεται στο συνδυασμό τακτικής γυμναστικής (κυρίως κοιλιακών ασκήσεων) και σωστής διατροφής. Μάλιστα, υπάρχουν ορισμένες τροφές που «υπόσχονται» επίπεδη κοιλιά. Δείτε ποιες είναι αυτές:

1.Μπανάνες: Τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε νάτριο αποτελούν τη χειρότερη επιλογή όταν έχε��ς φούσκωμα, αφού το νάτριο προκαλεί κατακράτηση υγρών. Το κάλιο μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των αποτελεσμάτων που έχει το νάτριο στο σώμα, γι’ αυτό ενσωμάτωσε στη διατροφή σου τροφές πλούσιες σε αυτό το συστατικό. Οι μπανάνες είναι γεμάτες με κάλιο!

2.Σπαράγγια: Τα σπαράγγια αποτελούν το τέλειο βραδινό αν πρόκειται να βγεις την επόμενη ημέρα στην παραλία. Θα σε βοηθήσουν να αποβάλλεις τις τοξίνες από τον οργανισμό σου και θα βελτιώσουν τη λειτουργία των νεφρών.

3.Αγγούρια: Τα αγγούρια περιέχουν κερκετίνη, ένα αντιοξειδωτικό που δρα κατά του πρηξίματος. Η κατανάλωσή τους θα σε βοηθήσει να μειώσεις το φούσκωμα που νιώθεις στο στομάχι σου.

4.Γκρέιπφρουτ: Η κατακράτηση υγρών αποτελεί την κύρια αιτία φουσκώματος κι αυτό το θρεπτικό φρούτο θα σε βοηθήσει να απαλλαγείς από τα περιττά υγρά.
5.Γιαούρτι: Τα προβιοτικά που περιέχει το γιαούρτι βοηθούν στη ρύθμιση του πεπτικού συστήματος, προλαμβάνοντας το φούσκωμα.
6.Πράσινο τσάι: Το πράσινο τσάι είναι θαυματουργό, αφού επιταχύνει τον μεταβολισμό σου, προκαλώντας ταχύτερη πέψη. Αν προσπαθείς να απαλλαγείς από το φούσκωμα, βεβαιώσου ότι πίνεις αρκετό ζεστό πράσινο τσάι. Το παγωμένο τσάι μπορεί να προκαλέσει σπασμούς στο πεπτικό σύστημα, με αποτέλεσμα να προκαλέσει περισσότερο πόνο.
7.Ακτινίδια: Την επόμενη φορά που θα αισθανθείς πρησμένη μετά από ένα μεγάλο γεύμα, φάε ένα μικρό κομμάτι από αυτό το νόστιμο φρούτο, το οποίο με το ένζυμο ακτινιδίνη που περιέχει, θα βοηθήσει στην διάσπαση των πρωτεϊνών, με αποτέλεσμα την ταχύτερη πέψη.