​Μια από τις πιο εντυπωσιακές καμπάνιες μόδας είδε πρόσφατα τα φώτα της δημοσιότητας, αποσπώντας σχόλια θαυμασμού από τους ειδήμονες. Ο λόγος για τη καμπάνια του γαλλικού οίκου Balmain για το φθινόπωρο-χειμώνα 2014.

Ο Olivier Rousteing, καλλιτεχ��ικός διευθυντής του γαλλικού οίκου μόδας συγκεντρώνει το στράτευμά του για την εκστρατεία AW14, η οποία φέρει την υπογραφή του Mario Sorrenti και παρουσιάζει μεταξύ άλλων μερικά από τα πιο περιζήτητα μοντέλα αυτή τη στιγμή στο χώρο, όπως τις Jourdan Dunn, τη Cara Delevingne, τη Binx Walton και τη Kayla Scott.

Τι κι αν στη καμπάνια για την Άνοιξη-Καλοκαίρι 2014 πρωταγωνιστούσε η Rihanna κλέβοντας τις εντυπώσεις ως το μοναδικό αστέρι; Αυτή τη φορά ο Rousteing άλλαξε τη φιλοσοφία του σε μία πιο μαζική προσέγγιση. Όπως φαίνεται, το όραμά του για τη γυναικεία συλλογή του Balmain έχει να κάνει με τη γυναικεία δύναμη.

Στη νέα καμπάνια, επιστράτευσε τα «δυνατά χαρτιά» του Balmain, τα οποία όμως ξεχωρίζουν για την πολυμορφία και τη διαφορετικότητά τους κ��ι όχι για την ομοιομορφία και την καθολικότητα. Οι φυλετικές διαφορές δεν έχουν χώρο στη μόδα, γεγονός που αποδεικνύει περίτρανα η συγκεκριμένη διαφημιστική καμπάνια υψηλής αισθητικής.

Δείτε φωτογραφίες…

dfgregw.jpg

dfgwrgwr.jpg

dfgerg.jpg