Ανακοίνωση με την οποία διευκρινίζει ότι δεν κλείνει επ' αόριστον τα καταστήματά της, αλλά προσωρινά προχώρησε η Juicy Couture. Όπως σας είχαμε πει, σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα, η Juicy Couture, μία από τις πιο γνωστές και αγαπημένες εταιρείες ενδυμάτων, γνωστή για τις διάσημες βελουτέ φόρμες- κλείνει όλα τα καταστήματά της στις ΗΠΑ. Ωστόσο, θα τα ξανανοίξει, αφού ανανεωθεί!

H ABG (Authentic Brands Group)- όμιλος στον οποί�� ανήκει η Juicy και αποτελεί και την επίσημη θέση της εταιρείας σχετικά με το πλάνο στρατηγικής ανάπτυξης της μάρκας- με ανακοίνωση που εξέδωσε ξεκαθαρίζει:

H Juicy Couture ενδυναμώνεται σε πολλαπλά επίπεδα σε όλο τον κόσμο, με νέα καταστήματα να ανοίγουν τόσο στις Ηνωμένες Πολιτείες, όσο και παγκοσμίως, παρουσιάζοντας μια νέα συλλογή και μέσα από σημαντικές στρατηγικές πρωτοβουλίες. «Η Juicy Couture είναι ένα δυναμικό brand με εξαιρετική εξέλιξη παγκοσμίως και ο Όμιλος Authentic Brands Group έχει δεσμευτεί να εκπονήσει ένα ολοκληρωμένο και πολύ-διάστατο στρατηγικό πρόγραμμα για την περαιτέρω ανάπτυξη της μάρκας στην διεθνή αγορά και την ανανέωση της μάρκας στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά», δήλωσε ο κ. Jamie Salter, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Authentic Brands Group. Και συνεχίζει: «Η Juicy Couture είναι γνωστή γιατί φέρνει το στιλ του Λος Άντζελες σε κορίτσια σε όλο τον κόσμο. Ο στρατηγικός μας σχεδιασμός αποσκοπεί στην ενίσχυση του DNA της μάρκας με δυναμικό τρόπο σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται η Juicy Couture».

Νέα καταστήματα Juicy Couture αναμένεται να ανοίξουν στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά στις αρχές του 2015. Τα νέα καταστήματα θα βρίσκονται σε κεντρικούς δρόμους και σημαντικές πόλεις όπως είναι η Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες και το Βανκούβερ, ενώ όλα τα νέα καταστήματα θα αποπνέουν την φιλοσοφία της μάρκας παρουσιάζοντας σε όλους τον «κόσμο της Juicy». Τα νέα καταστήματα θα αντικαταστήσουν τα υπάρχοντα καταστήματα Juicy Couture στις Ηνωμένες Πολιτείες, τα οποία έχουν περάσει σε μια φάση σταδια��ής κατάργησης καθώς ανήκαν σε προηγούμενο ιδιοκτήτη της μάρκας και δεν είναι πια αντιπροσωπευτικά της σημερινής εικόνας της μάρκας, αλλά ούτε και του οράματός του Ομίλου ABG για την μελλοντική της ανάπτυξη.

Η εταιρία θα συνεχίσει την ανάπτυξη των περίπου 200 καταστημάτων σε βασικές αγορές, μέσω στρατηγικών συνεργασιών σε Ασία, Ευρώπη (Όμιλος Folli Follie) και Μέση Ανατολή (ΜΑF), ενώ άλλα 127 καταστήματα και σημεία πώλησης αναμένεται να εγκαινιαστούν τα επόμενα 5 χρόνια σε μεγάλες πόλεις σε όλο τον κόσμο.

Η συλλογή Juicy Couture Black Label αναμένεται να αναπτυχθεί περαιτέρω από τον Όμιλο ABG με νέες προτάσεις σε εσώρουχα, παιδικά ρούχα και παπούτσια και με τον στόχο να εγκαινιαστούν αποκλειστικά καταστήματα για παιδικά ρούχα και εσώρουχα παγκοσμίως. Η συλλογή Black Label είναι μια premium συλλογή για την παγκόσμια γενιά που επιδιώκει να δημιουργεί τα trends.