Το καλοκαίρι φτάνει και εσείς προετοιμάζεστε για να βγείτε στη παραλία; Αν επιθυμείτε να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά, τότε δεν έχετε παρά να ασκηθείτε, να επιμείνετε στους κοιλιακούς και φυσικά να τρώτε ένα καλό πρωινό καθημερινά. Παρακάτω θα δείτε το πρωινό που «καίει» το λίπος καθώς επίσης και το πώς να το φτιάξετε…

Υλικά: 1/2 φλιτζάνι νιφάδες βρώμης
1/2 φλιτζάνι γάλα καρύδας
1 κουταλιά της σούπας σπόρους Chia που θα τους βρείτε σε μαγαζί με βιολογικά προιόντα (Μόλις 1 κουταλιά της σούπας σπόροι chia, περιέχει 5 gr. φυτικών ινών, 3 gr. πρωτεΐνης, 2282 mg ωμέγα 3 και 752 mg ωμέγα-6 λιπαρά οξέα)
2 κουταλιές της σούπας αμύγδαλα
1/2 κουταλιά της σούπας σιρόπι σφενδάμου
1 κουταλάκι του γλυκού εκχύλισμα βανίλιας

Δοκιμάστε το!