Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές γυναίκες είναι το γιατί δεν χάνουν κιλά. Η απάντηση έρχεται από τους ειδικούς που λένε ξεκάθαρα όχι στις εξαντλητικές δίαιτες.

Οι τελευταίες, το μόνο που καταφέρουν είναι να βοηθούν το σώμα σας να απαλλαγεί γρήγορα από περιττά κιλά με τέτοιο τρόπο όμως που στερούν χρήσιμες βιταμίνες και στοιχεία από τον οργανισμό. Και το χειρότερο; Είναι μαθηματικά αποδεδειγμένο ότι τις περισσότερες φορές, αυτοί που κάνουν εξαντλητικές δίαιτες ξαναπαίρνουν εις διπλούν τα κιλά που έχασαν.

Άλλες πιθανές αιτίες είναι οι παρακάτω:

Δεν πίνετε αρκετό νερό: Εκτός του ότι σας κρατάει ενυδατωμένες, το νερό είναι διουρητικό και σας βοηθάει να διώξετε τις τοξίνες. Επιπλέον ενεργοποιεί το μεταβολισμό σας και κάνετε περισσότερες καύσεις. Εκτός από νερό προτιμήστε και τρόφιμα που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε αυτό.

Περιορίζετε την προπόνησή σας: Φυσικά παίρνουμε ως δεδομένο ότι γυμνάζεστε με κάποιο τρόπο. Άλλωστε διατροφή χωρίς άσκηση δεν είναι τόσο αποτελεσματική. Μην περιορίζεστε λοιπόν στην προπόνηση, αερόβια άσκηση ή βάρη. Κάντε έναν συνδυασμό από ασκήσεις.

Σας παρασύρουν άλλοι: Μπορεί να νομίζετε ότι μία μπουκιά μόνο δεν βλάπτει και καλά κάνετε. Ωστόσο όταν δοκιμάζετε μία μπουκιά από πολλά φαγητά, τότε κερδίζετε θερμίδες χωρίς να το καταλαβαίνετε. Οι άνθρωποι ��ου περιβάλλον σας πρέπει να συμμερίζονται το γεγονός ότι ακολουθείται κάποια διατροφή και να μην σας παρασύρουν.

Δεν κοιμάστε αρκετά: Οχτώ ώρες ύπνου την ημέρα είναι απαραίτητες. Βοηθάνε τον μεταβολισμό σας, σας δίνουν ενέργεια και σας ηρεμούν. Όλα αυτά είναι απαραίτητα για τον οργανισμό σας, προκειμένου να κάψει περισσότερες θερμίδες.

Παραπλανείτε τον εαυτό σας: Το να φοράτε φαρδιά ρούχα για να δίνετε στον εαυτό σας την ικανοποίηση ότι χάσατε βάρος και πόντους είναι λάθος. Σίγουρα δεν πρέπει να γίνετε ένα με τη ζυγαριά, ωστόσο πρέπει να είστε αντικειμενικοί με το βάρος σας για να διαπιστώνετε κι εσείς αν έχει αποτέλεσμα η διατροφή σας.