Όλο και περισσότερος κόσμος που επιθυμεί να χάσει γρήγορα πολλά κιλά, καταφεύγει σε εξαντλητικές δίαιτες που βλάπτουν τον οργανισμό.

Οι τακτικές αυτές καλό θα ήταν να αποφευχθούν! Ο καλύτερος τρόπος να απαλλαγείτε από τα περιττά κιλά είναι να επισκεφτείτε ένα διατροφολόγο, οποίος θα σας δώσει ειδικό πρόγραμμα που να καλύπτει τις ανάγκες του οργανισμού σας. Ωστόσο, υπάρχουν και μερικές γενικές συμβουλές, που καλό θα ήταν να ακολουθείτε και να θυμάστε πάντα όταν βρίσκεστε σε δίαιτα. Δείτε μερικές παρακάτω…

1. Οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες δεν πρέπει να απουσιάζουν από το διατροφικό σας πλάνο. Κάποιοι από αυτούς είναι οι εξής: βρώμη, προϊόντα ολικής αλέσεως, πολύσπορα προϊόντα, καστανό ρύζι, μπάρες δημητριακών, ζυμαρικά ολικής αλ��σεως.
2. Καθημερινά, πρέπει να καταναλώνετε τουλάχιστον 5 φορές την ημέρα φρούτα και λαχανικά.
3. Μειώστε την κατανάλωση βουτύρου, τηγανητών τροφίμων και κρεάτων με περιττό λίπος.
4. Να καταναλώνετε τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα λιπαρά ψάρια που περιέχουν Ω-3 λιπαρά.
5. Προτιμήστε να πίνετε κρασί και όχι αλκοόλ. Δεν ενδείκνυται η κατανάλωση cocktail, αφού έχει υψηλό θερμιδικό δείκτη.
6. Πρέπει να γυμνάζεστε τουλάχιστον τέσσερις φορές την εβδομάδα.
7. Το νερό δεν πρέπει να λείπει από την τσάντα σας. Συνίσταται να καταναλώνετε τουλάχιστον 2 λίτρα την ημέρα.
8. Αποφύγετε το αλάτι καθώς κάνει κατακράτηση υγρών.
9. Μην παραλείπετε το πρωινό σας. Θα σας δώσει ενέργεια για την υπόλοιπη μέρα.