Μετά από μια έντονη άσκηση, δεν πρέπει ποτέ να παραλείπουμε το απαραίτητο stretching, προκειμένου να «κρυώσουμε» τους μύες που έχουν δουλέψει σκληρά.

Σε περίπτωση που κάποιος σταματά απότομα τη γυμναστική και δεν κάνει μετά διατάσεις, κινδυνεύει να τραυματιστεί σοβαρά. Ιδιαίτερος βάρος, πρέπει να δίνεται σε πόδια, πλάτη, γοφούς και ώμους, αφού εκεί συνήθως εκδηλώνονται τα διάφορα τραβήγματα.

Μάλιστα, το stretching πρέπει να γίνεται σταδιακά μετά το πέρας της προπόνησής σας.
Σαφέστερα, μετά το τέλος της προπόνησ��ς, ξεκινήστε να ρίχνετε σταδιακά τους ρυθμούς σας, για 3 έως 5 λεπτά, ώστε να φέρετε τον σφιγμό σας στα φυσιολογικά του επίπεδα, και να εξισορροπήσετε την ροή του αίματος και του οξυγόνου στο σώμα σας.

Ακόμα και μετά την αερόβια άσκηση, όσο περιττό κι αν σας φαίνεται, είναι η καλύτερη στιγμή να δουλέψετε την ευλυγισία σας, μιας και οι μύες είναι ήδη στην ιδανικότερη κατάσταση και θερμοκρασία. Κάντε λοιπόν διατάσεις και αποφύγετε επικίνδυνους τραυματισμούς.

Και να θυμάστε: Πρέπει να αγαπάτε το σώμα σας και να το φροντίζετε πάντα!