Οι διακοπές των Χριστουγέννων τελείωσαν και όλοι σιγά σιγά κοιτάμε να επανέλθουμε στην αρχική μας κατάσταση έυκολα γρήγορα ώστε ν αρχίσουμε με τους καλύτερους οιωνούς την κούρσα μας προς το καλοκαίρι!!!

Ξεκίνα χαλαρά, εφάρμοσε τα παρακάτω tips και θα βγεις κερδισμένος:

Προσπάθησε να κοιμάσαι καλά.Η λίγη διάρκεια ύπνου έχει αποδειχθεί ότι προκαλεί στρες στο σώμα με την παράλληλη αύξηση της κορτιζόλης και της ινσουλίνης . Αυτό καθιστά δύσκολη την απώλεια λίπους , καθώς προάγει την αποθήκευση του στους ιστούς και την κόπωση.

Δραστηριοποιηθείτε στην εργασία. Πολλές φορές η εργασία μας υποχρεώνει σε καθιστική ζωή , προσπάθησε να περπατάς γύρω στα διαλείμματα,η ακόμα και όταν κάθεσαι μπροστά από τον υπολογιστή , σφίξε για 30΄΄και χαλάρωσε 10΄΄ τους κοιλιακούς κοιλιακούς σου.Επανέλαβε για τέσσερα σετ.Κάθησε στην καρέκλα κ με τα γόνατα λυγισμένα, σήκωσε τα πόδια προς το στήθος. Κάνε 12 επαναλήψεις σε 4 σετ.

Μαγειρεύετε υγιεινά. Έλεγχο στην ποσότητα του βουτύρου και κορεσμένων λιπαρών που πηγαίνουν στο φαγητό σου . Το ψήσιμο στη σχάρα και στο φούρνο είναι οι καλύτερες επιλογές . Μπορείς επίσης να ελέγξεις την ποσότητα αλατιού και σακχάρων που χρησιμοποιείς, περιορίζοντας τη χρήση των έτοιμων μειγμάτων και σαλτσών που κυκλοφορούν.

Να τρως μικρά και συχνά γεύματα.Τα επίπεδα των θυρεοειδικών ορμονών αρχίζουν να μειώνονται μέσα σε λίγες ώρες από την κατανάλωση ενός γεύματος , και ο μεταβολισμός επιβραδύνεται.

Ενυδατώστε με Νερό. Μην προτιμάς αναψυκτικά , χυμούς ή θερμιδικά ποτά όταν διψάς. Πίνετε 8 ποτήρια νερό για να ξεδιψάσετε . Οι περισσότεροι άνθρωποι τρώνε ακατάσχετα , χωρίς να συνειδητοποιούν την αιτία για την πείνα τους είναι στην πραγματικότητα δίψα .

Πάντα να τρώς ένα καλό και υγιεινό πρωινό.Έτσι θα βοηθήσεις τον μεταβολισμό σου να δουλέψει από νωρίς και θα γεμίσεις τον οργανισμό σου με ενέργεια

Ακολούθησε την Αερόβια προπόνηση.Προτίμησε το γρήγορο περπάτημα, το τρέξιμο, την εναλλάγή τους, το κολύμπι, την ποδηλάσια, το ελλειπτικό στο γυμναστήριο. Η αερόβια προπόνηση θα βελτιώσει την φυσική σου κατάσταση και θα βοηθήσει το σώμα σου να καίει θερμίδες ακόμη και δύο ώρες μετά την προπόνηση!!!

Προπόνηση με Βάρη.Έρευνες έχουν δείξ��ι πως με την προπόνηση με βάρη πετυχαίνεις μυική τόνωση. Οι μύες σου έχουν ανάγκη κατανάλωσης περισσοτέρων θερμίδων για να ζήσουν με αποτέλεσμα να παρατείνεις την λειτουργία του μεταβολισμού σου για όλη τη διάρκεια της ημέρας!!!!!Για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα συνδύασε προπόνηση με βάρη και αερόβια προπόνηση!!!

Ματάκης Ντέμης, PhD, Personal Trainer