Διώξτε το άγχος και νιώστε πιο ευχάριστα με απλούς τρόπους. Η αισιοδοξία δεν απαιτεί επένδυση σε χρήμα, αλλά σε χρόνο. Αφιερώστε, λοιπόν, χρόνο στον εαυτό σας, ακολουθώντας 15 συμβουλές αισιοδοξίας.

-Επιλέξτε τροφές που βοηθούν στη βελτίωση της διάθεσης, όπως άπαχο κρέας, ψάρι, κοτόπουλο, γαλακτοκομικά, σολομό, σαρδέλες, σκουμπρί και φρέσκο τόνο.
-Καταναλώστε -με μέτρο- ξηρούς καρπούς, όπως τα καρύδια, τα μη καβουρδισμένα αμύγδαλα και τα φουντούκια. Περιέχουν μαγνήσιο, το οποίο είναι απαραίτητο για την παραγωγή ενέργειας.
-Μην αφήνετε τον οργανισμό σας να αφυδατωθεί. Πιείτε νερό και καταναλώστε φρέσκα φρούτα και λαχανικά, τα οποία περιέχουν υψηλές ποσότητες νερού.
-Πιείτε καφέ. Μελέτη έχει δείξει ότι η κατανάλωση 2-4 φλιτζανιών καφέ ημερησίως, σχετίζεται με μικρότερο κίνδυνο κατάθλιψης σε γυναίκες.
-Κάντε έναν περίπατο ή πηγαίνετε με τα πόδια στη δουλειά. Ο φρέσκος αέρας αποφορτίζει από το άγχος της ημέρας.
-Η σωματική άσκηση αυξάνει την έκλυση ενδορφινών στον εγκέφαλο, οι οποίες βελτιώνουν τη διάθεση και γι' αυτό ονομάζονται και «ορμόνες της ευτυχίας».
-Κοιμηθείτε σωστά. Ο ύπνος μειώνει τα επίπεδα του άγχους και παρέχει ενέργεια.
-Κάντε μικρά δώρα στον εαυτό σας, όπως ένα ψυχαγωγικό βιβλίο ή μία θεατρική παράσταση.
-Προγραμματίστε μικρές ή μεγαλύτερες αποδράσεις. Αλλάξτε παραστάσεις και δημιουργήστε μία ευχάριστη προσδοκία.
-Ασχοληθείτε με την καθαριότητα του σπιτιού. Μελέτη δείχνει ότι μπορεί να καθυστερήσει τη διαδικασία της γήρανσης.
-Βελτιώστε την αυτοπεποίθησή σας και ακονίστε το μυαλό λύνοντας ένα σταυρόλεξο.
-Ντυθείτε με ρούχα και χρώματα που σας κ��νουν να νιώθετε ευχάριστα.
-Δείξτε την ευγνωμοσύνη σας σε κάποιον γνωστό ή φίλο, ο οποίος σας βοήθησε σε κάποιο πρόβλημα που αντιμετωπίσατε.
-Τηλεφωνήστε σε κάποιον φίλο σας με τoν οποίο έχετε να μιλήσετε πολύ καιρό.
-Μην ξεχνάτε να μετράτε τα θετικά που κάνατε την εβδομάδα που πέρασε. Μη βυθίζεστε σε αρνητικές σκέψεις, νομίζοντας πως όλα πάνε στραβά.​