Το αλάτι όπως είν��ι ευρέως γνωστό, είναι πλούσιο σε νάτριο. Το τελευταίο όμως, δημιουργεί διάφορα προβλήματα στον ανθρώπινο οργανισμό που ίσως οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν κι έτσι εξακολουθούν να το καταναλώνουν σε άφθονες ποσότητες.

Σαφέστερα, το αλάτι είναι κύριος παράγοντας της υπέρτασης και των καρδιαγγειακών προβλημάτων, αλλά και μια από τις κύριες αιτίες θανάτου από εγκεφαλικό ή έμφραγμα.

Οι αρνητικές του επιπτώσεις μάλιστα δεν σταματούν εδώ. Το αλάτι προκαλεί κατακράτηση υγρών στις γυναίκες με αποτέλεσμα το αντιαισθητικό οίδημα που δημιουργείται αλλά και τη κυτταρίτιδα.

Δείτε μερικούς τρόπους λοιπόν να το μειώσετε, ούτως ώστε να αποφύγετε τις αρνητικές συνέπειες που προκαλεί.

• Αφαιρέστε το από το τρ��πέζι σας και κρατήστε το απλά στο ντουλάπι των μπαχαρικών σας.

• Βράστε ρύζι, ζυμαρικά και όσπρια χωρίς αλάτι.

• Αντικαταστήστε το με λεμόνι.

• Να ξεπλένετε πάντα τα φαγητά κονσέρβας.

• Περιορίστε την ποσότητα του στο ¼.

• Προτιμήστε άλλα μπαχαρικά και μυρωδικά. Δώστε για παράδειγμα ψήφο εμπιστοσύνης στο πιπέρι!