Η υγιεινή διατροφή είναι το Α και το Ω τόσο για την σωστή λειτουργία του οργανισμού μας, όσο και για τη σιλουέτα μας.

Σαφέστερα, όταν κάνουμε λόγο για υγιεινή διατροφή, μιλάμε για φρέσκα προϊόντα, υγιεινά τρόφιμα, μη επεξεργασμένες τροφές και φυσικά συχνά και μικρά γεύματα.

Οι δίαιτες που στερούν από τον οργανισμό πολύτιμες για αυτόν ουσίες και βιταμίνες, το μόνο που καταφέρνουν είναι να τον βλάψουν. Για το λόγο αυτό πρέπει πάντα να θυμάστε πως ο οργανισμός μας πρέπει να λαμβάνει όλα τα θρεπτικά συστατικά αφού του είναι απαραίτητα! Ωστόσο, υπάρχουν κάποια διατροφικά λάθη που κάνουμε και καλό θα ήταν να τα αποφεύγουμε. Για ρίξτε μια ματιά!

• 1. Όλες τις επεξεργασμένες ή πλαστικές τροφές.

• 2. Τροφές που περιέχουν επεξεργασμένο άσπρο αλεύρι ή ζάχαρη.

• 3. Όσες ��ροφές είναι πλούσιες σε γλυκόζη και σε σιρόπι καλαμποκιού.

• 4. Όλα τα τεχνητά γλυκαντικά όπως είναι η ασπαρτάμη και η ζαχαρίνη.

• 5. Τα αμυλώδη, με υψηλό γλυκαιμικό όγκο μαγειρεμένα λαχανικά, όπως είναι ο πουρές πατάτας.

• 6. Τους επεξεργασμένους φρουτοχυμούς που περιέχουν ζάχαρη.

• 7. Τα επεξεργασμένα λαχανικά σε κονσέρβα, που περιέχουν συνήθως πολύ νάτριο.

• 8. Τα επεξεργασμένα έλαια, όπως καλαμποκέλαιο, καρδαμέλαιο, ηλιέλαιο.

• 9.Τα κόκκινα κρέατα που δεν είναι οργανικά ή ελευθέρας βοσκής.

• 10.Τα μεγάλα ψάρια ή τα ψάρια των ποταμών που περιέχουν υδράργυρο και άλλες μολυσματικές ουσίες.