​Ανάμεσα σε όλα τα κοκτέιλ, τα ορεκτικά και τα ατέλειωτα γλυκά, είναι δύσκολο να κρατήσεις σταθερή τη ζυγαριά – αλλά αυτό δε σημαίνει ότι η αύξηση βάρους είναι αναπόφευκτη.

Οι ημέρες αυτές είναι ένας μαραθώνιος πειρασμών, από τα μελομακάρονα της μαμάς μέχρι τα γλυκά που μυρίζουν όσο ψωνίζεις στο εμπορικό κέντρο.

Και η συνολική ατμόσφαιρα μας κάνει να σπάμε πολλούς κανόνες – γι’ αυτό και οι περισσότεροι άνθρωποι καταναλώνουν επιπλέον 500 θερμίδες την ημέρα αυτή την εποχή.

«Είναι πολύ σύνηθες να δίνεις ελευθέρας στον εαυτό σου και να σκέφτεσαι: “Το 2014 θα αδυνατίσω”.

Όμως, όλο αυτό αυξάνει τις πιθανότητες να έχεις περισσότερα κιλά να ξεφορτωθείς τον Ιανουάριο» τονίζει η Δανιέλα Πισιμίση, διαιτολόγος-αθλητική διατροφολόγος, BSc, MSc.

Αντί λοιπ��ν να βουτήξεις στα κοκτέιλ και να ελπίζεις για κάποιο θαύμα, ακολούθησε αυτές τις δοκιμασμένες στρατηγικές για να απολαύσεις τις γιορτινές γεύσεις ειδικά στις οικογενειακές συγκέντρωσεις– και παράλληλα να χωρέσεις στο μικρό μαύρο φόρεμά σου την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς.

Ακολούθησε αυτό τον οδηγό για να τα καταφέρεις απέναντι στους πειρασμούς... χωρίς να στερηθείς τίποτα.

Αντιστάσου στον Πειρασμό... Στο Οικογενειακό Τραπέζι

Στρατολόγησε συμμάχους

Πάρε με το μέρος σου τους συγγενείς που είναι γνωστοί για τα «αμαρτωλά» πιάτα τους (ας πούμε τη θεία Άννα με το φημισμένο στιφάδο της) πριν καθίσεις στο τραπέζι, αναφέροντας το θέμα σου με τη διατροφή. «Οι κοινωνικές δυναμικές των οικογενειακών συγκεντ��ώσεων δυσκολεύουν την αποφυγή του φαγητού από καθήκον», λέει η ειδικός, «ειδικά αν είσαι από αυτές που θέλουν να ευχαριστούν τους άλλους».

Σε πρόσφατη μελέτη διαπιστώθηκε ότι οι άνθρωποι που νοιάζονται τείνουν να τρώνε περισσότερο από αυτούς που δεν ενδιαφέρονται για τα αισθήματα των άλλων. «Αναρωτήσου: “Θέλω όντως ακόμη ένα πιάτο από τη γέμιση της μαμάς ή απλώς προσπαθώ να μην την πληγώσω;”» λέει η ειδικός. «Είναι ωραίο να είσαι καλή με τους άλλους, αλλά πρέπει να σέβεσαι και τον εαυτό σου».