Θέλετε να αποκτήσετε καλλίγραμμους γλουτούς που θα προκαλούν θαυμασμό στο ανδρικό φύλλο και φθόνο στο γυναικείο;

Τα μυστικό βρίσκεται στο συνδυασμό υγιεινής διατροφής (κατανάλωση πρωτεϊνών, άφθονης ποσότητας νερού, αποφυγή γλυκών, συντηρητικών και αναψυκτικών) και άσκησης. Όταν λέμε βέβαια άσκηση, κάνουμε λόγο κυρίως για τα squats, τη νούμερο 1 άσκηση για γλουτούς που προτιμούν οι περισσότεροι άνθρωποι παγκοσμίως.

Τα βαθιά καθίσματα, 20 κατά προτίμηση μέχρι κάτω, και η αργή μετάβαση προς τα πάνω, θα σας «κάψουν» και θα γυμνάσουν έτσι τη περιοχή των γλουτών. Τρία σετ των 20 επαναλήψεων τη μέρα θα σας κάνουν να τρίβετε τα ματάκια σας με τα θεαματικά αποτελέσματα.

Μάλιστα, για να δυσκολέψετε λίγο την άσκηση μπορείτε στο 3ο σετ να «κατέβετε» κρατώντας βάρη των 2,5 ή των 5 κιλών- εξαρτάται από τη φυσική σας κατάσταση.

Stop wishing- start doing λοιπόν κορίτσια!