Μετά την άσκηση, όποια μορφή αυτή κι αν έχει, ο οργανισμός χρειάζεται θρεπτικά στοιχεία και βιταμίνες. Για το λόγο αυτό σας παρουσιάζουμε μια εύκολη συνταγή πλούσια σε πρωτεΐνες και ενέργεια που χρειαζόμαστε μετά τη γυμναστική, με υλικά που έχουμε όλοι στο ψυγείο μας.

ΥΛΙΚΑ: 2 πράσινα μήλα, 1 μπανάνα, φρέσκο γάλα, αμύγδαλα και μέλι.

ΕΚΤΕΛΕΣΗ: Βάζουμε τα υλικά μας σε ένα μπλέντερ προσθέτοντας αρκετό πάγο για να πετύχουμε ένα αποτέλεσμα του δροσερού smoothie και ανακατεύουμε καλά. Αφού έχουν γίνει όλα τα υλικά ένας ενιαίος πολτός σερβίρουμε κ��ι απολαμβάνουμε την όμορφη γεύση του ροφήματος που φτιάξαμε γρήγορα και απλά, χορηγώντας παράλληλα στον οργανισμό μας τα απαραίτητα στοιχεία που χρειάζεται μετά τη γυμναστική. Καλή σας απόλαυση!