Είναι το ερώτημα που χρόνια βασανίζει τον κόσμο που ασχολείται με το fitness και που επιθυμεί να χάσει κιλά. Η απάντηση δεν είναι εύκολη και δεν μπορεί να δοθεί μονολεκτικά. Πρέπει πρώτα να καταλάβουμε τι εννοούμε με το να χάσουμε βάρος. Αν θέλουμε απλά να βλέπουμε τη ζυγαριά μας να υποχωρεί τότε το αερόβιο είναι αυτό που μας ταιριάζει.

Αν θέλουμε όμως να δούμε διαφορά σε πόντους στο σώμα μας, τότε θα πρέπει να εμπλουτίσουμε την προπόνησή μας με ασκήσεις δύναμης.

Από τη μια η αερόβια προπόνηση βοηθάει στο να καίγονται περισσότερες θερμίδες την στιγμή εκείνη και μας κάνει να ιδρώνουμε πολύ.

Από την άλλη όμως η προπόνηση δύναμης βοηθάει σε μέγιστο βαθμό το κάψιμο λίπους και τη μείωση πόντων στα σημεία που επιθυμούμε.

Εξάλλου έρευνες έχουν αποδείξει ότι με την προπόνηση με βάρη παρατείνουμε την λειτουργία του μεταβολισμού μας και αυξάνουμε την καύση των θερμίδων σε όλη την διάρκεια της ημέρας. Η προπόνηση δύναμης είναι ο τρόπος για να αναπτύξει κανείς το μυϊκό του σύστημα.

Σαν συνέπεια για κάθε 1,5 κιλό μυός που κερδίζουμε , μπορούμε να κάψουμε επιπλέον 120 θερμίδες την ημέρα!!! Η απάντηση λοιπόν είναι κάπου στη μέση!!!

Κράτησε τα παρακάτω tips και δεν θα χάσεις :

• Βάλε στο πρόγραμμά σου τόσο το αερόβιο όσο και τις ασκήσεις δύναμης.

• Το αερόβιο είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να μειώσεις το άγχος σου

• Η προπόνηση δύναμης σε βοηθάει να εστιάσεις στις ατέλειες του σώματός σου

• Στην προπόνηση δύναμης πρόσθεσε ασκήσεις πολυμυϊκές. Συμμετέχοντας παραπάνω από μια μυϊκή ομάδα σε κάθε άσκηση βοηθάει στο ν’ αυξηθεί η λειτουργία του μεταβολισμού σου

• Ασχολήσου με την κυκλική προπόνηση με βάρη περισσότερο. Έτσι θα έχεις τα οφέλη και της αερόβιας άσκησης αλλά και την ενδυνάμωσης!!!

• Μην ξεχνάς ποτέ πως όλα τα παραπάνω δεν θα έχουν καμία σημασία αν δεν ακολουθείς ένα πρόγραμμα διατροφής ( όχι δίαιτα ) για μεγάλο χρονικό διάστημα ανάλογα με τις ανάγκες σου

Ματάκης Ντέμης, PhD, Personal Trainer