​Σε αντίθεση με τις υπόλοιπες δίαιτες που υπόσχονται απώλεια βάρους με περισσότερα από 5 γεύματα μέσα στην ημέρα, η δίαιτα τριών γευμάτων υποστηρίζει τον καταμερισμό των ημερήσιων θερμίδες σε 3 γεύματα.

Η θεωρία πάνω στην οποία στηρίζεται: κρίσιμο παράγοντα στο αδυνάτισμα αποτελεί πλέον η συνολική ενεργειακή πρόσληψη και όχι ο ακριβής αριθμός των ημερήσιων γευμάτων.

Αυτό σημαίνει ότι εφόσον οι θερμίδες που προσλαμβάνει κάποιος είναι χαμηλότερες από όσες χρειάζεται για να διατηρήσει το βάρος του, τότε σε βάθος χρόνου θα χάσει κιλά, άσχετα με το πόσα γεύματα απολαμβάνει μέσα στην ημέρα ή σε σχέση με την ώρα που τα καταναλώνει κανείς.

Δύο ημέρες από την δίαιτα τριών γευμάτων:

Ημέρα Πρώτη:

Πρωινό: ½ φλιτζ. νιφάδες βρώμης αναμειγμένες με 1 μπανάνα, 4 ξερά δαμάσκηνα, 1 κ.σ. μαύρες σταφίδες, 6 αμύγδαλα και ½ φλιτζ. γάλα (προσθέστε, αν θέλετε, στο μείγμα βανίλια ή κανέλα).

Μεσημεριανό: Σάντουιτς μ�� μπαγκέτα (περίπου 75 γραμμάρια), 2 βραστά ασπράδια αβγών, 2 φέτες γαλοπούλα, 2 φέτες κίτρινο τυρί και ½ ντομάτα + 1 επιδόρπιο γιαουρτιού + 1 μήλο + 1 ακτινίδιο.
Βραδινό: Σαλάτα με 1½ φλιτζ. μαρούλι, ½ ντομάτα, ½ πιπεριά, ½ κρεμμύδι, ξίδι ή λεμόνι και 2 κ.γ. ελαιόλαδο + 1 μικρή βραστή πατάτα + 1 φιλέτο από βραστό στήθος κοτόπουλου (150g ωμό ) με έως 1½ φλιτζ.μανιτάρια.

Ημέρα Δεύτερη:

Πρωινό: Ομελέτα με 2 ασπράδια και 1 κρόκο, 3 κ.σ. τυρί φέτα τριμμένη, 2 φέτες γαλοπούλα, ½ ντομάτα και ½ φλιτζ.μανιτάρια + 1 πίτα για σουβλάκι.

Μεσημεριανό: Σαλάτα με λαχανικά στον ατμό (συνολικά 1½ φλιτζ.), 1 ντομάτα, λεμόνι και 2 κ.γ. ελαιόλαδο + 1½ φλιτζ. ζυμαρικά (βρασμένα προαιρετικά με το ζωμό κοτόπουλου της Τρίτης) με 1 κ.σ. κουκουνάρι ή σάλτσα πέστο.

Βραδινό: 2 μικρά φιλέτα σολομού (συνολικά 200g) ψημένα με 2 φλιτζ. λαχανικά και μυρωδικά + 2 κ.σ. τυρί κρέμα + 1 μικρό σκορδόψωμο + φρουτοσαλάτα με 4 φέτες φρέσκο ανανά και ½ γιαούρτι.