���Ακολούθησε βήμα-βήμα τα παρακάτω τριπλό πρόγραμμα δράσης για την καταπολέμηση των ημικρανιών.

  • Το Πρόγραμμα Δράσης σου

1ο Βήμα: Εντόπισε τον ένοχο Στη λίστα με τις πιθανές αιτίες περιλαμβάνονται ενδεικτικά οι αλλαγές στη βαρομετρική πίεση, ο υπερβολικός ύπνος ή η έλλειψη ύπνου, το στρες, το έντονο ηλιακό φως, η έντονη ζέστη ή το έντονο κρύο, η μυϊκή ένταση, οι ορμονικές μεταβολές, οι δυνατοί θόρυβοι, οι χημικές οσμές ή τα αρώματα, η υπερβολική καταπόνηση και αρκετές τροφές.

2ο Βήμα: Μάθε τα συμπτώματά σου Αναγνώρισε τα δικά σου όπως η τάση για εμετό, ο εκτεταμένος μυϊκός πόνος, η ζαλάδα, η αίσθηση πίεσης στα ιγμόρεια, το κουδούνισμα των αφτιών, το μούδιασμα στα άκρα πριν από τον πονοκέφαλο, η ακραία υπνηλία ή η ξαφνική οξυθυμία πριν από μια πολύ έντονη κρίση ημικρανίας.

3ο Βήμα: Ετοιμάσου Με συνήθειες και θεραπείες που μπορεί να απαλύνουν ορισμένα συμπτώματα, όπως το να πίνεις ζεστό νερό και τσάι για να καθαρίσεις το λεμφικό σύστημα ή να σβήνεις αμέσως τα φώτα, γιατί το σκοτάδι σε χαλαρώνει.