Την διατροφή που ακολουθεί αποκάλυψε η Νάντια Μπουλέ, που συνδυάζει τρία διαφορετικά προγράμματα τα οποία εναλλάσσονται με τις μέρες.

Η παρουσιάστρια ακολουθεί κυκλικά για 4 ημέρες το πρόγραμμα Α, για 2 ημέρες το πρόγραμμα Β και για 1 ημέρα το πρόγραμμα Γ.

Πρόγραμμα Α

Νιφάδες βρώμης με γάλα 1,5% λιπαρά και goji berries
Τοστ μαύρο ψωμί 2 φέτες τυρί χαμηλών λιπαρών και πιπε��ιές
Πράσινα λαχανικά, κοτόπουλο φιλέτο ή μπιφτέκι γαλοπούλας ή ψαρονέφρι και ρύζι 2 φρυγανιές σικάλεως και 2 φέτες τυρί χαμηλών λιπαρών
Κεράσια και λίγα αμύγδαλα Ντάκος και φέτα με χαμηλά λιπαρά, ντομάτα, ελιές και δυόσμο ή ρίγανη
Γάλα με 1,5% λιπαρά

Πρόγραμμα Β

Ομελέτα με 3 ασπράδια, 1 κρόκο, πιπεριές, μανιτάρια, 1 φέτα κίτρινο τυρίχαμηλών λιπαρών και 1 φέτα ψωμί του τοστ και 1 ακτινίδιο
1 κουλούρι Θεσ/νικης, 1 φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών και κράνα
Καπνιστός σολομός με φακόρυζο και πράσινη σαλάτα. Φρέσκος χυμός πορτοκάλι
1 γιαούρτι 2% λιπαρά, αμύγδαλα, 2 βερύκοκα ή 1 ροδάκινο
Αραβική πίτα με ψητή ντομάτα, πιπεριές, μανιτάρια, κρεμμύδι, 1 φέτα γαλοπούλα και μοτσαρέλα
1 ποτήρι γάλα με χαμηλά λιπαρά

Πρόγραμμα Γ

Παξιμάδι σικάλεως με 2 φέτες τυρί χαμηλών λιπαρών. Ροδάκινο ή πεπόνι
Τοστ με μαύρο ψωμί, 1 φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών, γαλοπούλα, πιπεριές
Φιλέτο κοτόπουλο ή μοσχάρι με φασολάκια και ψητή μελιτζάνα και παξιμάδι
Smoothie με γάλα 2% λιπαρά, γιαούρτι 2% λιπαρά, μπανάνα, ή φράουλες και μερικά φουντούκια
Σουβλάκι με πίτα αλάδωτη, 2 καλαμάκια κοτόπουλο, ντομάτα, κρεμμύδι,μαρούλι
1 ποτήρι γάλα με 2% λιπαρά