Για απαλό, νεανικό Δέρμα

Τα καλλυντικά προϊόντα που μπορεί να χρησιμοποιείς σίγουρα βοηθούν στη διατήρηση ή τη βελτίωση της ομορφιάς της επιδερμίδας, αλλά δρουν μόνο τοπικά, σε αντίθεση με τα θρεπτικά συστατικά ορισμένων τροφών, που δρουν σε βάθος και συντελούν στην ομαλή λειτουργία του δέρματος σε όλα τα στρώματά του. Σύμφωνα με μελέτες, οι γυναίκες που έτρωγαν περισσότερα πράσινα λαχανικά και όσπρια στη διάρκεια της ζωής τους έχουν λιγότερες ρυτίδες από εκείνες που καταναλώνουν επεξεργασμένες και υψηλά σε λιπαρές τροφές. Επίσης, για να διατηρηθεί το υψηλότερο δυνατόν επίπεδο ενυδάτωσης σε όλο σου το σώμα, πρέπει οι κυτταρικές μεμβράνες και οι συνδετικοί ιστοί να τροφοδοτούνται με όλες τις θρεπτικές ουσίες που χρειάζονται. Τα συμπληρώματα διατροφής με ενυδατικές αντιφλεγμονώδεις και αντιοξειδωτικές ουσίες είναι απαραίτητα.

Τι χρειάζεσαι;

Βιταμίνες Α και C, υαλουρονικό οξύ και φυτικά εκχυλίσματα με αντιοξειδωτική δράση: βοηθούν την επιδερμίδα να αναπαράγει κολλαγόνο, συστατικό που διατηρεί την ελαστικότητά της, επιβραδύνουν τα σημάδια φθοράς του χρόνου και συμβάλλουν στην ομοιόμορφη και σφριγηλή όψη της επιδερμίδας.

Τι να τρως;

Τουλάχιστον 75 mg βιταμίνης C είναι απαραίτητα σε καθημερινή βάση. Ενδεικτικά, 2 φλιτζάνια κεράσια και 1 φλιτζάνι γκρέιπφρουτ είναι ιδανική ποσότητα, ενώ δώσε βάση στην παπάγια: 1 φλιτζάνι περιέχει γύρω στα 100 mg βιταμίνης C.