Τα fitness και diet μυστικά της μοιράζεται η Beyonce, αποκαλύπτοντας πως έχασε τα 26 κιλά που πήρε κατά τη�� διάρκεια της εγκυμοσύνης της, αλλά και πώς διατηρεί την καλλίγραμμη και «ζουμερή» σιλουέτα της!

Beyonce Shape -- 2.jpg

«Ακολούθησα διατροφή χαμηλή σε θερμίδες. Απέφευγα το κόκκινο κρέας και έτρωγα πολύ ψάρι, αντικατέστησα τα ζυμαρικά και το ρύζι με κινόα και έπινα μόνο νερό. Η αποφυγή όλων των άλλων υγρών πραγματικά μειώνει τις θερμίδες που καταναλώνεις. Φυσικά, η άσκηση είναι σημαντική, αλλά νομίζω ότι το να προσέχεις τι βάζεις στο σώμα σου είναι εξαιρετικά αποτελεσματικό όσον αφορά την απώλεια κιλών», λέει η τραγουδίστρια.

Beyonce Shape -- 3.jpg

Η Beyonce ΔΕΝ παραλείπει το πρωινό. Η μέρα της ξεκινά συνήθως με ομελέτα με ασπράδια, χυμό λαχανικών ή δημητριακά ολικής αλέσεως με ημιάπαχο γάλα.

Beyonce Shape -- 4.jpg

Για μεσημεριανό και βραδινό επιλέγει κυρίως ψάρι και λαχανικά, ενώ φροντίζει να ενυδατώνεται με κατανάλωση άφθονου νερού.

Beyonce Shape -- 5.jpg

Η σταρ αποδίδει την ευλυγισία της στο χορό, ωστόσο, προσθέτει π��ς και η yoga έχει παρόμοια αποτελέσματα.

Beyonce Shape -- 6.jpg

Για να κάψεις το λίπος στην κοιλιά, η Beyonce προτείνει αεροβική υψηλής έντασης ή τρέξιμο τρεις με πέντε φορές την εβδομάδα, ενώ για δυνατά, σμιλεμένα πόδια κάνε καθίσματα και προβολές.

Beyonce Shape -- 7.jpg