​Έφαγες σαν να είναι η τελευταία ημέρα του κόσμου; Καθάρισες ότι παϊδάκια, πατάτες και ορεκτικά υπήρχαν στο τραπέζι και τώρα προσπαθείς με αναψυκτικά zero (τρομάρα) σου να ξεφουσκώσεις;;;Μάταιος κόπος, γιατί με τα αναψυκτικά που καταναλώνεις όχι μόνο δε θα ησυχάσει το στομάχι και η κοιλιά σου, αντιθέτως από το πρήξιμο δε θα σε χωράνε ούτε οι πιζάμες! Όμως, don’ worry για αυτό είναι το star.gr εδώ!

Δες λοιπόν πως με απλά κολπάκια μπορείς να διώξεις τα φουσκωματάκια!

-Πιες πολύ νερό, θα βοηθήσει τον οργανισμό σου να αποβάλλει τα περιττά υγρά - όσο κι αν αυτό σου φαίνεται παράξενο.

-Απέφυγε για κάποιες ώρες οτιδήποτε αλμυρό, επειδή το αλάτι προκαλεί ακόμα μεγαλύτερη κατακράτηση υγρών.

-Βάλε μισή ή μία κουταλιά του γλυκού μα��ειρική σόδα σε λίγο νερό και πιες το, είναι πραγματικά πολύ καλή και πολύ γρήγορη λύση! Προσοχή: Μη διαλύσεις τη σόδα σε χυμό λεμονιού γιατί έτσι εξουδετερώνεται η σόδα ....

- Ένα ζεστό ρόφημα από aloe vera ή ένα χαμομήλι είναι επίσης ιδανικά για την περίπτωσή, καθώς έχουν ελαφρώς καθαρτικές ιδιότητες και καταπραΰνουν τον τυμπανισμό .

- Απέφυγε για κάποιες ώρες τους υδατάνθρακες (μακαρόνια, ρύζι, ψωμί) τόσο την ημέρα που νιώθεις χάλια όσο και για 1-2 ημέρες μετά, είναι καλή για να ηρεμήσει το πεπτικό σας σύστημα από τον τυμπανισμό.

- Αν είσαι λάτρης του ξυδιού, πιες ένα σφηνάκι μηλόξιδο

-Μην μασάς τσίχλες γιατί σύμφωνα με έρευνες το μάσημα τσ��χλας προκαλεί πρήξιμο στο στομάχι. Αυτό συμβαίνει γιατί μασώντας τσίχλα, απορροφούμε μεγαλύτερη ποσότητα αέρα η οποία πηγαίνει στο στομάχι. Επίσης, μασώντας τσίχλα χωρίς ζάχαρη η οποία περιέχει γλυκαντικά υποκατάστατα, προκαλείται επίσης φούσκωμα, γιατί ο οργανισμός δεν μπορεί να επεξεργαστεί γρήγορα τις επεξεργασμένες αυτές ου��ίες, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται αέρια.

-Αν δεν έχεις γυμναστήριο εκεί που κάνεις διακοπές για το Πάσχα, βγες για λίγο τζόκινγκ ή για περπάτημα! Αν είσαι τώρα στην παραλία, ρίξτο στο κολύμπι (προσοχή τουλάχιστον 3 ώρες μετά το φαγητό) ή παίξε ρακέτες!