​Ψάχνετε τρόπους για καλύτερες επιδόσεις στο σεξ; Εκείνο που πρέπει να γνωρίζετε είναι ότι παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν τη λίμπιντο σας είναι πολλοί και μέχρι να τους εντοπίσετε θα χρειαστεί να κάνετε λίγο υπομονή....

Συμβουλευτείτε κάποιον ειδικό

Η σεξουαλικότητα είναι ένας πολύπλοκος συνδυασμός φυσικών και ψυχολογικών αντιδράσεων σε διάφορα ερεθίσματα, οπότε ίσως χρειαστεί να επιστρατεύσετε τη βοήθεια επαγγελματιών υγείας μίας ή διαφόρων ειδικοτήτων .

Ο γιατρός σας μπορεί να καθορίσει εάν υπάρχουν υποκείμενες ιατρικές αιτίες της σεξουαλικής δυσλειτουργίας. Μπορεί επίσης να σας κατευθύνει σε άλλους επαγγελματίες υγείας οι οποίοι μπορεί να είναι σε θέση να σας βοηθήσουν όπως για παράδειγμα οι ψυχολόγοι ή οι θεραπευτές.

Αν αναζητείτε απλά τρόπους για να σπάσει η σεξουαλική σας ‘ρουτίνα’ ή για να τονώσετε τις επιδόσεις σας διαβάστε τα παρακάτω:

1. Ζήστε υγιεινά: Ακολουθείστε μια ισορροπημένη διατροφή και χάστε τυχόν περιττό βάρος.

Ένα υγιές σώμα μπορεί να οδηγήσει σε καλύτερη σεξουαλική ζωή, έτσι η καλή φροντίδα του σώματός σας είναι το πρώτο βήμα. Στην πραγματικότητα, η τακτική άσκηση μπο��εί να είναι ένα από τα πιο σημαντικά ‘κλειδιά’ για υγιή σεξουαλική λειτουργία.

Η έρευνα δείχνει ότι οι άνθρωποι που ασκούνται τακτικά έχουν αυξημένη ροή του αίματος σε όλο το σώμα τους, συμπεριλαμβανομένης και της περιοχής των γεννητικών οργάνων, η οποία μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της σεξουαλικής ορμής.

2. Αφήστε το τηλεκοντρόλ και πιάστε το σύντροφό σας!

Πάρτε ενεργό ρόλο στη νυχτερινή διασκέδαση σας παρακάμπτοντας το βράδυ της τηλεόρασης και δώστε χρόνο για αγκαλιές και σωματική επαφή. Η τηλεόραση αποσπά την προσοχή και κλέβει χρόνο από τα ζευγάρια. Σε σχετική έρευνα τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η συστηματική παρακολούθηση της τηλεόρασης συνδέεται με αυξημένο επιπολασμό της στυτικής δυσλειτουργίας.

3. Ξεχάστε την απαλή μουσική και το χαμηλωμένο φως των κεριών...

Για να κρατήσετε το ειδύλλιο ζωντανό προσπαθήστε να κάνετε μαζί δραστηριότητες που σας διασκεδάζουν και σας κάνουν να γελάτε ή πράγματα που απαιτούν έντονη κίνηση όπως να αθληθείτε μαζί.

Έρευνες έχουν δείξει ότι οτιδήποτε ερεθίζει (αντί να καταστέλλει) το νευρικό σύστημα - μπορεί να βελτιώσει σημαντικά τη σεξουαλική σας δραστηριότητα .

4. Γεμίστε το χώρο με ‘ερωτικές’ μυρωδιές.

Χρησιμοποιήστε αρώματα όπως λεβάντα, αρωματικά έλαια, μαντηλάκια, λοσιόν για να βοηθήσει εσάς ή το σύντροφός σας να χαλαρώσει .

Μελέτες δείχνουν ότι η μυρωδιά της λεβάντας μπορεί να αυξήσει τα συναισθήματα της χαλάρωσης και να μειώσει την ψυχική πίεση σε κάποιους ανθρώπους.

5. Φροντίστε την επικοινωνία σας με το σύντροφό σας…

Μοιραστείτε τις σκέψεις και τις ιδέες σας, θα βοηθήσει εσάς και το σύντροφό σας να κατανοήσετε και να σεβαστείτε τις διαθέσεις και τις επιθυμίες ο ένας του άλλου.

Επίσης, θα βοηθήσει στη δημιουργία μιας ατμόσφαιρας που ευνοεί την επίλυση του όποιου προβλήματος

6. Προσοχή στο αλκοόλ που καταναλώνετε…

Ένα ποτηράκι μπορεί να σας χαλαρώσει και να σας αφαιρέσει την ερωτική διάθεση, αλλά πολύ αλκοόλ στο αίμα σας μπορεί να παρεμποδίσει τη σεξουαλική σας απόδοση.

Το αλκοόλ καταστέλλει το κεντρικό νευρικό σύστημα, το οποίο επιβραδύνει νευρικά ερεθίσματα, δυσχεραίνει το συντονισμό σας, και καθιστά δύσκολο στον οργανισμό να ��ιατηρήσει μια στύση ή ακόμα να διατηρηθεί επαρκής λίπανση του κόλπου για τη σεξουαλική δραστηριότητα.