Είναι γεγονός πως τα τελευταία παρατηρούμε μια εντονότερη τάση προώθησης των προϊόντων των brands, με την αξιοποίηση των λεγόμενων influencers, δηλαδή των ανθρώπων που ασκούν επιρροή στο κοινό που τους παρακολουθεί, στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσής τους. Στα social media έρχεται δυναμικά μια νέα ομάδα - οι micro influencers- που μπορούν να συνεργαστούν με κορυφαίες στο χώρο τους μάρκες αλλάζοντας έτσι την εικόνα του marketing,όπως την γνωρίζαμε μέχρι τώρα.
Το influencer marketing είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς τρόπους διαφήμισης. Το 94% τον ατόμων που το έχουν χρησιμοποιήσει πιστεύουν ότι είναι η πιο αποτελεσματική στρατηγική. Η διασημότητά του οφείλεται στο γεγονός ότι οι επιχειρήσεις πλέον πρέπει να εξελίσσονται συνεχώς για να ξεχωρίζουν και να αποφεύγουν την ομοιομορφία με το πλήθος.
Στην ουσία το influencer marketing αξιοποιεί μία ήδη εδραιωμένη αγοραστική κοινότητα, αυτή που έχει χτίσει ένας influencer, με αποτέλεσμα η τελική καμπάνια να έχει καλύτερη απόδοση σε λιγότερο δυνατό χρόνο. Η επιρροή του μεγάλη...δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι η μητρική εταιρία του Snapchat έχασε 1,3 δισεκατομμύριο δολάρια μετά το μήνυμα στο Twitter της Αμερικανίδας σταρ Κάιλι Τζένερ στο οποίο έγραφε ότι δεν θα χρησιμοποιεί πλέον τη δωρεάν εφαρμογή ανταλλαγής φωτογραφιών και βίντεο.
Ωστόσο, το τελευταίο διάστημα, οι "Influencers της διπλανής πόρτας" ή αλλιώς micro influencer έχουν αρχίσει και κερδίζουν σημαντικό έδαφος .
Η επιλογή των σωστών influencers βασίζεται στο ποιος μπορεί να σε βοηθήσει να πετύχεις τους στόχους σου, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Σύμφωνα με έρευνες δείχνουν πως άτομα 18-34 ετών εμπιστεύονται περισσότερο ένα προϊόν, όταν το έχει προτείνει ένας influencer που ακολουθούν. Η νέα τάση στο marketing θα συζητηθεί αύριο το μεσημέρι στο οικονομικό φόρουμ στους Δελφούς.
Δείτε ολόκληρο το μεσημβρινό δελτίο του Star εδώ
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.