Καθημερινός είναι ο Γολγοθάς των επιβατών με τις αστικές συγκοινωνίες. Ατέλειωτη η αναμονή στις στάσεις, καθώς παρατηρούνται μεγάλες καθυστερήσεις στα δρομολόγια. Αυτό επιβεβαίωσε και η έρευνα που έκανε η Περιφέρεια Αττικής.  

«Βρώμικα λεωφορεία, σιχαίνεσαι να κάτσεις μέσα, η ηλεκτρονική κάρτα των 30 ευρώ τους μάρανε, μας στριμώχνουν σαν τις πατάτες!» περιγράφει επιβάτης.

Ακαδημίας, ώρα 15:30 το μεσημέρι. Το αδιαχώρητο επικρατεί στις στάσεις των αστικών λεωφορείων. Επιβάτες στα πρόθυρα νευρικής κρίσης, εξαιτίας των μεγάλων καθυστερήσεων στα δρομολόγια των περισσοτέρων λεωφορειακών γραμμών. 

 "Οι καθυστερήσεις οφείλονται στην κίνηση αλλά υπάρχουν και μειώσεις δρομολογίων" λέει άλλος επιβάτης.

Και αν τα λεωφορεία αργούν να έρθουν τις καθημερινές και στο κέντρο της Αθήνας, όπως καταγγέλλουν οι επιβάτες απελπιστική είναι η κατάσταση στην περιφέρεια, ιδιαίτερα τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες. 

«Η γραμμή 203 του Καρέα είναι μια από τις χειρότερες, μεγάλες καθυστερήσεις, δεν τηρούνται τα δρομολόγια»

Το 63,8% των επιβατών διαμαρτύρονται για τη συχνότητα των δρομολογίων

Σχεδόν οι μισοί επιβάτες δηλώνουν ελάχιστα ή καθόλου ικανοποιημένοι με τις αστικές συγκοινωνίες, σύμφωνα με έρευνα της Περιφέρειας Αττικής, που έγινε σε συνεργασία με το Εργατικό Κέντρο της Αθήνας.

Τα βασικότερα προβλήματα που εντοπίζουν οι επιβάτες στις αστικές συγκοινωνίες:

63,8% Συχνότητα δρομολογίων

13,5% Χρονική ακρίβεια

10,4% Κόστος εισιτηρίου

10%    Επέκταση δικτύου

5,8%   Ανανέωση στόλου

4,5%   Διασύνδεση ΜΜΜ

«Αυτό οφείλεται διότι εκτελείται μόνο το 70% του σχεδιαζόμενου συγκοινωνιακού έργου, εξαιτίας του απαρχιωμένου στόλου, αφού τα τελευταία λεωφορεία αγοράστηκαν το 2004, έχουμε τεράστια έλλειψη ανταλλακτικών, συχνές βλάβες και έλλειψη οδηγών και τεχνικών» εξηγεί ο Μιχάλης Χριστοφορίδης, Ταμίας Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ.

Δείτε ολόκληρο το Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων του STAR με τη Μάρα Ζαχαρέα εδώ