Με 320χλμ./ώρα έτρεχε σύμφωνα με την έκθεση πραγματογνωμοσύνης η Πόρσε με οδηγό τον Γιώργο Βακάκη το μοιραίο βράδυ της 26ης Φεβρουαρίου όταν έπεσε εκτός ελέγχου πάνω στο αυτοκίνητο του Υπάτιου Πατμάνογλου σε παράδρομο της Εθνικής Οδού Αθηνών Λαμίας.

Στην έκθεση, αξιωματικοί της Τροχαίας και της Πυροσβεστικής και οι διορισμένοι πραγματογνώμονες Γρηγόρης Μιχαλόπουλος και Γιώργος Χαρωνίτης, οι οποίοι έχουν ερευνήσει όλα τα στοιχεία και τις διαθέσιμες πληροφορίες, φαίνεται πως έχουν καταλήξει - σύμφωνα με την εφημερίδα «Έθνος»- σε διαφορετική αιτία πρόκλησης του τραγικού δυστυχήματος από αυτές που έχουν δει κατά καιρούς το φως της δημοσιότητας.

Διαβάστε επίσης: Ποιος ήταν ο 24χρονος κληρονόμος της αυτοκρατορίας Jumbo – Η εκδρομή που κατέληξε σε τραγωδία

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, η ταχύτητα την οποία είχε αναπτύξει η μαύρη Πόρσε, λίγο πριν πέσει πάνω στο αυτοκίνητο του Υπάτιου Πατμάνογλου που ήταν σταθμευμένο σε πάρκινγκ, της λεγόμενης «ευθείας της Θήβας», ήταν 320 χλμ.ώρα.

Με τόσο μεγάλη ταχύτητα ο οδηγός της Πόρσε Γιώργος Βακάκης, ήταν αδύνατον να αποφύγει τη σύγκρουση με το γκρι Χόντα, μέσα στο οποίο βρισκόταν η 33χρονη σύζυγος του Υπάτιου Πατμάνογλου, Αποστολία και ο τρίχρονος γιος του, Παύλος.

Στην μοιραία Πόρσε ήταν ο γιος του ιδιοκτήτη των Jumbo, Γιώργος Βακάκης μαζί με τον κολλητό του φίλο Ανδρέα Γεωργακόπουλο, οι οποίοι πήγαιναν στην Αράχωβα. Και οι τέσσερις πέθαναν ακαριαία από το συγκλονιστικό τροχαίο, συγκλονίζοντας μία ολόκληρη χώρα το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας. 

(Γιώργος Βακάκης, Ανδρέας Γεωργακόπουλος)

(Ο Υπάτιος Πατμάνογλου με την γυναίκα του, Αποστολία)

Διαβάστε επίσης: Τα παιχνίδια της μοίρας! Νέο ατύχημα μπροστά στα μάτια του Υπάτιου Πατμάνογλου – Τι μήνυμα έστειλε ο ίδιος μέσω του star.gr

Σύμφωνα με τα στοιχεία της δικογραφίας που σχηματίστηκε για την υπόθεση, αναφέρει το «Έθνος», και τα τέσσερα ελαστικά της Πόρσε, κατηγορίας Mount Only, ήταν σε καλή κατάσταση, δεν παρουσιάζουν σημάδια υπερθέρμανσης σε βαθμό που να προκύπτει «λιώσιμο» και τα πέλματά τους έχουν πάχος πάνω από 6 χιλιοστά (κατώτερο αποδεκτό σημείο από τα ΚΤΕΟ είναι τα 1,6 χιλιοστά).

Οι ειδικοί, φέρονται να έχουν καταλήξει ότι κανένα από τα ελαστικά δεν άρχισε να διαλύεται λόγω υπερθέρμανσης ή γιατί δημιουργήθηκε σε ένα από αυτά τρύπα από κάποιο αντικείμενο, με αποτέλεσμα να χάνει σταδιακά αέρα και τελικά να κλατάρει και να διαχωρίζεται.

Ο έλεγχος χάθηκε τη στιγμή της προσπέρασης

Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, ένα δεύτερο βίντεο από κάμερα ασφαλείας, δείχνει τη μαύρη Πόρσε να προσπερνά από αριστερά ένα Μερσεντές και αμέσως μετά ο οδηγός της να χάνει τον έλεγχο και το όχημα να παίρνει δεξιά κλίση, με πλάγια θέση να ολισθαίνει προς το πάρκινγκ και τελικά να «καρφώνεται» με το πίσω τμήμα του στο Χόντα.

Κατά τη στιγμή της προσπέρασης, το μπροστινό αριστερό ελαστικό της Πόρσε φαίνεται πως ήρθε σε επαφή με το τσιμεντένιο διαχωριστικό της Εθνικής Οδού. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα το πίσω αριστερό ελαστικό κατά την επαναφορά του αυτοκινήτου στο οδόστρωμα να καταπονηθεί και με δεδομένη τη μεγάλη εσωτερική πίεση και θερμοκρασία που αναπτύχθηκε σε αυτό λόγω της ιλιγγιώδους ταχύτητας της Πόρσε, το ελαστικό άρχισε να κλατάρει και τμήματα αυτού να αποκόπτονται.

Διαβάστε επίσης: Απόστολος Βακάκης: Το σκληρό παιχνίδι της μοίρας για τον «σκληρό» και διορατικό επιχειρηματία

Ο 24χρονος οδηγός φαίνεται να πρόλαβε να πατήσει φρένο. Ο χρόνος αντίδρασής του με βάση την ηλικία του υπολογίζεται σε 0,6-0,7 κλάσματα του δευτερολέπτου ενώ τα ίχνη φρεναρίσματος αποδεικνύουν ότι ο Βακάκης προσπάθησε να αποτρέψει το μοιραίο κάνοντας αριστερή στροφή στο τιμόνι του. Ωστόσο οι τετραπίστονες δαγκάνες των φρένων «μάγκωσαν» τους τροχούς της Πόρσε κι έτσι το όχημα άρχισε να πλαγιολισθαίνει κατευθυνόμενο προς την πορεία θανάτου.

Διαβάστε επίσης: ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ η μητέρα του συνοδηγού της Πόρσε λυγίζει δημόσια-«Κρίμα που έσβησε τόσο νωρίς το παιδί μου»

Ένα από τα αναπάντητα μέχρι στιγμής ερωτήματα είναι εάν ο 24χρονος οδηγός της Πόρσε είχε λάβει κάποια ειδοποίηση στο καντράν του σχετικά με την καταπόνηση των ελαστικών λόγω της αυξημένης ταχύτητας με την οποία κινείτο σε σχέση με το μέγιστο όριο που έδινε ο κατασκευαστής.

Ο εγκέφαλος της Πόρσε έχει καταστραφεί πλήρως από τη φωτιά και συνεπώς δεν μπορούν να αντληθούν στοιχεία από αυτόν.

Πηγή: Έθνος
Tags: