Δωμάτια-ξενοδοχεία, προκαταβολές και ακυρώσεις: Συμβουλές για να μην σας πιάσουν κορόιδο

Η ΕΚΠΟΙΖΩ ενημερώνει τους καταναλωτές

ΕΚΠΟΙΖΩ: Δικαιώματα για διαμονή σε κατάλυμα

Μπορεί για πολλούς Έλληνες, οι μεγάλες διακοπές σε νησιά και εξωτικά να μοιάζουν όνειρο απατηλό λόγω της οικονομικής κρίσης, ωστόσο πολλοί συνάνθρωποι μας, θα προσπαθήσουν να αποδράσουν έστω και για λίγο, ακόμη και στον τόπο καταγωγής τους, προκειμένου να γεμίσουν μπαταρίες.

 Όπου και αν καταφέρετε να πάτε ένα πράγμα δεν πρέπει να ξεχνάτε: ότι έχετε δικαιώματα, που πρέπει γνωρίζετε και να διεκδικείτε.

Η ΕΚΠΟΙΖΩ (Ένωση Καταναλωτών:Η ποιότητα της ζωής) υπενθυμίζει στους καταναλωτές τα βασικά δικαιώματά, ώστε η διαμονή να μην γίνει εφιάλτης!

Τι πρέπει να γνωρίζουμε για τη διαμονή μας σε κάποιο κατάλυμα:

Προϋποθέσεις

Το ξενοδοχείο ή τα ενοικιαζόμενα δωμάτια πρέπει:

-να διαθέτουν όλες τις διαφημιζόμενες και συμφωνηθείσες παροχές (κλιματισμό, πισίνα, γυμναστήριο, internet κλπ).

-να επιβεβαιώνουν γραπτά εντός τριών ημερών την αποδοχή ή όχι της κράτησης.

-να έχουν αναρτημένο τιμοκατάλογο σε κάθε δωμάτιο.

Εάν δεν τηρηθούν τα συμφωνηθέντα ο ξενοδόχος οφείλει:

-να εξασφαλίσει τη διαμονή σας σε άλλο ξενοδοχείο ίδιας ή ανώτερης κατηγορίας, καταβάλλοντας τα έξοδα μεταφοράς σας αυτό το ξενοδοχείο και την όποια διαφορά υπάρχει στην τιμή.

Κρατήσεις

Προκαταβολή

-Όταν κάνετε μια κράτηση, το ξενοδοχείο δικαιούται να σας ζητήσει προκαταβολή έως το 25% του συνολικού κόστους της διαμονής σας. Το ποσό αυτό, δεν μπορεί να είναι μικρότερο από το κόστος διαμονής για μια ημέρα.

Ακύρωση

Εάν θέλετε να ακυρώσετε την κράτησή σας:

-Σας επιστρέφεται το 100% των χρημάτων, εάν κάνετε την ακύρωση τουλάχιστον 21 ημέρες πριν από τη διαμονή σας

-Εάν δεν κάνετε την ακύρωσή σας μέχρι 21 ημέρες πριν από τη διαμονή σας, οφείλετε να καταβάλετε μέχρι το 50% του συνολικού κόστους της κράτησή σας, ανάλογα με την πολιτική του ξενοδοχείου.

-Σε περίπτωση που θέλετε να μείνετε λιγότερες ημέρες από τις ημέρες της αρχικής σας κράτησης, θα πρέπει να έχετε ενημερώσει τον ξενοδόχο τουλάχιστον 21 ημέρες πριν και δεν θα έχετε καμία επιβάρυνση.

-Εάν δεν ενημερώσετε έγκαιρα (21 ημέρες πριν), ο ξενοδόχος δικαιούται να σας ζητήσει αποζημίωση έως το 50% της συμφωνίας.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top