Δεν υπάρχει παραλία ή πισίνα σε κάποια γωνιά της Ελλάδος που να μην έχει μερικά... φλαμίνγκο. Όχι βέβαια αληθινά, αλλά  αυτά τα τεράστια φουσκωτά, συνήθως σε ροζ χρώμα.  Σίγουρα όλοι τα έχετε δει ή μπορεί να τα έχετε αγοράσει ήδη για την επόμενη εξόρμησή σας στην παραλία.  Η μανία ωστόσο δεν είναι μόνο ελληνική, έχει  καταγωγή αμερικανική και έχει εξελιχθεί σε παγκόσμια φρενίτιδα.

Πώς όμως ξεκίνησε αυτή η τρέλα;

Όλα οφείλονται σε μια εταιρεία που κατασκευάζει πισίνες . Συγκεκριμένα, το καλοκαίρι του 2015 η εν λόγω εταιρεία αποφάσισε να διακοσμεί κάθε μία πισίνα που παρέδιδε στους περήφανους ιδιοκτήτες με φουσκωτούς κύκνους. Έτσι, σιγά-σιγά κάθε σπίτι στο Χάμπτον που είχε πισίνα, είχε και έναν…φουσκωτό  κύκνο. Σιγά-σιγά άρχισαν οι φωτογραφίες να κυκλοφορούν στα social media, αλλά ήταν η Τέιλορ Σουίφτ  που έκανε τους κύκνους να γίνουν viral σε όλο τον κόσμο.  Η τραγουδίστρια απλά πόσταρε μία φωτογραφία της πάνω σε έναν φουσκωτό κύκνο στο Instagram.  Από τότε, δεκάδες εταιρείες έβγαλαν φουσκωτά σε πολλά σχέδια... πίτσα, ντόνατ, ανανάδες κ.λπ.

Ωστόσο, ένα brand κατάφερε να ξεχωρίσει με το σχέδιό του. Η αυστραλιανή εταιρεία, ‘’Sunnylife’’ δεν έφτιαξε κύκνο, έφτιαξε φλαμίνγκο. Και το έκανε μόδα όχι μόνο στα φουσκωτά παιχνίδια θαλάσσης αλλά και στα... πάντα: ρούχα, αξεσουάρ, αξεσουάρ σπιτιού,κ.ά. Η Ελλάδα φυσικά δε θα μπορούσε να ξεφύγει από αυτό το παγκόσμιο trend.

Σε μαγαζί στο Μαρούσι όπου πωλούνται φλαμίνγκο (αλλά και φουσκωτά σε σχήμα ανανά, ντόνατ, καρπούζι, κ.λ.π.), αυτά είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στο κοινό.   

Όπως χαρακτηριστικά είπαν στο star.gr οι εργαζόμενοι του καταστήματος :«Τα φλαμίνγκο έχουν γίνει ανάρπαστα. Φεύγουν τουλάχιστον 4-5 την ημέρα. Αλλά και γενικά τα φουσκωτά σε διάφορα σχήματα πάνε πολύ καλά! Πραγματικά γίνεται χαμός με αυτά!»

Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα φλαμίνγκο στις ελληνικές θάλασσες είναι τάση και  ήρθαν…για να μείνουν!

Της Σοφίας Γαλάνη

e-mail: s.galani@star.gr

Tags: