​Δυναμικό «παρών» έδωσε και φέτος το ξενοδοχείο «MAKEDONIA PALACE» στο κορυφαίο τουριστικό γεγονός της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, την 32η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού «PHILOXENIA».

ξκ.png
Η έκθεση πραγματοποιήθηκε στο Διεθνές Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης από τις 18 έως τις 20 Νοεμβρίου. Το περίπτερο του «MAKEDONIA PALACE» εντυπωσίασε ιδιαίτερα χάρη στην αισθητική του, που είχε κοινά στοιχεία με τη δημιουργική προσέγγιση της καμπάνιας του «REMAKE Project», του προγράμματος ριζικής ανακαίνισης του ξενοδοχείου.

ξκνξη,.png
Ο κύριος στόχος της παρουσίας του εμβληματικού ξενοδοχείου της Θεσσαλονίκης στο σημαντικό αυτό γεγονός ήταν η προβολή και η διείσδυσή του σε νέες, κυρίως, διεθνείς αγορές.

Στο περίπτερο 14 της έκθεσης, είχε δημιουργηθεί ξεχωριστός χώρος B2Β συναντήσεων, όπου πραγματοποιήθηκαν πάνω από 35 συναντήσεις με Hosted Buyers. Κατά τη διάρκεια αυτών των συναντήσεων, τα στελέχη του «MAKEDONIA PALACE» υποδέχτηκαν επαγγελματίες του τουρισμού για να τους ενημερώσουν σχετικά με τις εξελίξεις στην ανακαίνιση του ξενοδοχείου και τις νέες υπηρεσίες που πλέον θα προσφέρει.

untitled.png
Κύριο μέλημα του «MAKEDONIA PALACE» αποτελεί η ενίσχυση της επικοινωνίας του με διεθνείς ταξιδιώτες, γεγονός που αποσκοπεί στην αύξηση του μεριδίου αγοράς του ξενοδοχείου.