Όλο και περισσότεροι επιχειρηματίες παγκοσμίως βρίσκουν πελάτες και αυξάνουν τα έσοδά τους μέσω του facebook και των smartphones. Πρόκειται για το πρόγραμμα "τόνωσε την επιχείρησή σου", το οποίο ήρθε στην Ελλάδα και δίνει ψηφιακές λύσεις στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Η Μελίνα Πί��πα είναι μία νέα επιχειρηματίας, η οποία σχεδιάζει και πουλάει πετσέτες θαλάσσης. Πήρε το ρίσκο της, άνοιξε επιχείρηση μέσα στην κρίση και κατάφερε, όπως είπε στο Star, να κάνει γνωστό το προϊόν της μέσω του Facebook.

Η online στρατηγική "boost your business" στηρίζεται στα smartphones και τις δυνατότητες του facebook. Αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι 3.900.000 Έλληνες - εν δυνάμει πελάτες- μπαίνουν κάθε μέρα στην συγκεκριμένη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης από το κινητό τους.

Πλέον οι επιχειρηματίες δεν χρειάζεται να πάνε σε στούντιο και να φτιάξουν διαφημίσεις, αλλά μπορούν μέσω του κινητού τους να βγάλουν φωτογραφίες τα προϊόντα τους και να περάσουν τα μηνύματα που θέλουν…

Όπως, η Λένα Δρίτσα-Ψαρρο��, η οποία έχει φτιάξει site και βρίσκει babysitters για εργαζόμενους γονείς. Η ζήτηση αυξήθηκε στην επιχείρησή της, όταν άρχισε να ανεβάζει στο facebook ΒΙΝΤΕΟ με πραγματικές μαρτυρίες πελατών.

Τα νέα ψηφιακά εργαλεία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων παρουσιάστηκαν σε εκδήλωση που διοργάνωσε τo εμπορικό και βιομηχανικό επιμελητήριο Αθηνών σε συνεργασία με το Facebook.