​Την στιγμή που πολλά αμαξοστάσια της πρωτεύουσας έχουν μετατραπεί σε νεκροταφεία λεωφορείων και εκατοντάδες οχήματα δεν μπορούν να κινηθούν λόγω έλλειψης προσωπικού, χιλιάδες ευρώ πετιούνται σε παροπλισμένα κουφάρια για ηλεκτρονικές οθόνες που ενημερώνουν τον επιβάτη για τη διαδρομή, τις επόμενες στάσεις, τους χρόνους κτλ, αλλά και για μηχανήματα έξυπνου εισιτηρίου που θα τεθεί σε λειτουργία το 2017.

Ο στόλος των οχημάτων του ΟΑΣΑ αριθμεί περίπου 2.000 λεωφορεία. Από αυτά τα 197 είναι κατεστραμμένα και ακινητοποιημένα. Και σε αυτά τα 197 τοποθετούνται συστήματα τηλεματικής και ηλεκτρονικό εισιτήριο!

Όπως θα δείτε στο ρεπορτάζ του Star, τοποθετήθηκαν μηχανήματα τηλεματικής, ακόμη και σε λεωφορείο που δεν... έχει τιμόνι, κάθισμα οδηγού, παρμπρίζ, και παράθυρα!

Σημειώνεται ότι η τηλεματική κοστίζει για το κάθε λεωφορείο 25.000-30.000 ευρώ, ενώ το μηχάνημα έξυπνου εισιτηρίου 40.000 ευρώ!

«Αν έδιναν τα μισά από αυτά στην διοίκηση της εταιρίας, θα μπορούσαμε να είχαμε βγάλει στους δρόμους του λεκανοπεδίου περίπου 500 λεωφορεία και να είχαν προσληφθεί περίπου 500 οδηγοί και άλλοι τόσοι τεχνίτες», είπε στο Star ο πρόεδρος του Σωματείου Τεχνικών και Εργαζομένων ΟΑΣΑ – ΟΣΥ, Απόστολος Ραυτόπουλος

Ενώ αρχικά είχε γίνει προσπάθεια να καθυστερήσει η τοποθέτηση των τελευταίων συστημάτων, ώστε να μπουν μόνο σε οχήματα που μπορούν να ξαναβγούν στους δρόμους, κάτι τέτοιο δεν ολοκληρώθηκε ποτέ.

Το υπουργείο προς το παρόν τηρεί σιγή ιχθύος για τις καταγγελίες, σε μια χρονική στιγμή που θα έπρεπε να σκέφτονται και το ευρώ που δαπανούν από τα χρήματα των φορολογουμένων.

ΒΙΝΤΕΟ STAR