​Η επιτροπή για τις τηλεοπτικές άδειες κλήθηκε να ελέγξει ποσά εκατομμυρίων ευρώ, συμβόλαια αγοραπωλησίας, ακίνητα, έχοντας στη διάθεση της όχι μόνο ελάχιστο χρόνο αλλά και ελάχιστες γνώσεις.

Η επιτροπή αποτελείται από έναν καθηγητή πληροφορικής, έναν προϊστάμενο των ΕΛΤΑ, έναν προσωπάρχη του Υπ. Μεταφορών και μια νομικό της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου που κλήθηκαν να σηκώσουν στις πλάτες τους τη διαδικασία.

Όλα τα βρήκαν μια χαρά. Μάλιστα μπέρδεψαν και τα παραχωρητήρια με τα συμβόλαια αγοραπωλησίας. Στο ρεπορτάζ θα δείτε και θα ακούσετε αποσπάσματα που προβάλλονται για πρώτη φορά από τη συνέντευξη του Προέδρου της Επιτροπής .

«Τα οικονομικά στοιχεία αυτά είναι συμβόλαια αγοραπωλησιών κλπ, οπότε δε νομίζω ότι χρειάζεται κάτι το ιδιαίτερο. Όταν κάποιος πουλάει ένα οικόπεδο ή μια μεγάλη έκταση, αυτό δε χρειάζεται κάποιος οικονομολόγος να το εκτιμήσει αν αυτό είναι πραγματικότητα ή όχι. Είναι εμφανές αυτό το πράγμα» είχε πει ο Χρήστος Δουληγέρης, μιλώντας αποκλειστικά στο Star.

«Εσείς όσον αφορά τα συγκεκριμένα στοιχεία οι πωλήσεις ακινήτων γίναν σε ποιο χρονικό διάστημα ήταν πριν την κατάθεση της προσφοράς;» ρώτησε ο δημοσιογράφος Βαγγέλης Γκούμας

Για να του απαντήσει: «Τώρα δεν θυμάμαι, αλλά νομίζω όχι, πρέπει να ήταν ��ην τελευταία εβδομάδα». Μικρή λεπτομέρεια για την επιτροπή ήταν η απουσία μετρητών και τραπεζικών εξτρέ! Αβλεψία, άγνοια ή δόλος;

«Οι υπόλοιποι μετά έφεραν και οι νεοσύστατες εταιρίες έφεραν αντίστοιχα χαρτιά ότι υπήρχαν πωλήσεις κτλ. που δικαιολογούσαν τα ποσά» ανέφερε ο πρόεδρος της επιτροπής.

Για να διευκρινίσει λίγο αργότερα, ότι δεν ήταν κατατεθειμένα σε κάποια τράπεζα. Απλά έφεραν χαρτιά τα οποία έδειχναν πως έχουν περιουσιακή κατάσταση που δικαιολογεί τα ποσά αυτά. Άραγε ποιος ενορχήστρωσε το fat track πόθεν έσχες και ποιος διαβεβαίωσε τους δημόσιους λειτουργούς ότι η διαδικασία θα περάσει;

Σύμφωνα με πληροφορίες τα κανάλια ετοιμάζονται να στραφούν με αγωγές κατά των μελών της επιτροπής των τηλεοπτικών αδειών αλλά και κατά κυβερνητικών στελεχών για δηλώσεις που προκαλούν ζημία στις σχέσεις τους με τη διαφημιστική αγορά και τους προμηθευτές τους σε Ελλάδα και εξωτερικό.