Διαψεύδει η ΕΥΔΑΠ δημοσίευμα της ιστοσελίδας του Βήματος αναφορικά με καταχωρήσεις σε sites που φέρεται να έκανε η εταιρεία.

Στην ανακοίνωση που εξέδωσε αναφέρεται:

Η ΕΥΔAΠ ενημερώνει την κοινή γνώμη ότι η λίστα που εμφανίζει το δημοσίευμα της ιστοσελίδας www.vima.gr με τίτλο ‘’66 sites με €170.000 τον μήνα πλήρωνε η ΕΥΔΑΠ’’ δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

Στο συγκεκριμένο δημοσίευμα αναφέρεται ότι στη δικογραφία για τη γνωστή υπόθεση εκβιασμών περιέχονται στοιχεία για 66 sites που λάμβαναν μηνιαίως 170.000 ευρώ από διαφήμιση της εταιρείας. Το μεγαλύτερο ποσό -περίπου 5.000 ευρώ- δίνεται σε σελίδα ήδη κατηγορούμενου για την υπόθεση. Ανάμεσα στα χρηματοδοτούμενα sites με διαφήμιση της ΕΥΔAΠ, είναι ενημερωτικά, οικονομικά αλλά και πέντε που ασχολούνται με θέματα δημόσιας υγείας. Επίσης σε άλλα έγγραφα φαίνεται ο εκδότης Π.Μ. να λαμβάνει περίπου 260.000 ευρώ από την ίδια δημόσια εταιρεία και ο κατηγορούμενος δημοσιογράφος Π..Μ. 56.000 ευρώ μέσα σε 2,5 περίπου χρόνια.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Διάλογοι-ΦΩΤΙΑ! Τι αποκαλύπτει η υπάλληλος της ΕΥΔΑΠ για το κύκλωμα των εκβιαστών-δημοσιογράφων

Αμαλία Κάντζου: ΑΥΤΗ είναι η γυναίκα που ξεσκέπασε το κύκλωμα των εκβιαστών- δημοσιογράφων

ΝΕΟΙ διάλογοι ΦΩΤΙΑ της συμμορίας των εκβιαστών: «Μην γ@μ@ς πολύ την κυβέρνηση»