​Νέα στοιχεία για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε το δυστύχημα που στοίχισε τη ζωή του Παντελή Παντελίδη, φέρνει στην επιφάνεια ο πραγματογνώμων, κ. Παναγιώτης Μαδιάς.
«Αυτό είναι το σημείο που ξεκινά η καμπυλότητα» εξηγεί ο ίδιος, δείχνοντας το σημείο και προσθέτει:
«Η εκτίμηση μου είναι ότι αν είχε υπερβολική ταχύτητα το όχημα, θα είχε εκτραπεί στο πρώτο σημείο επαφής και θα είχε πέσει κάτω από τη γέφυρα. Βλέπω όμως ότι ο οδηγός ερχόμενος σε επαφή με τον δεξιό τροχό του οχήματος για 40 μέτρα με το τσιμεντένιο στηθαίο… "κούρεψε" όλους τους σιδερένιους ορθοστάτες, οι οποίοι είναι μια επικίνδυνη σιδηροκατασκευή. Εδώ θα έπρεπε να υπάρχουν μπάρες ασφαλείας εθνικών οδών και ασφαλή συστήματα αναχαίτισης οχημάτων. Μία σιδερένια λεπίδα μπήκε στο όχημα και εμβόλισε τον οδηγό».
Με λίγα λόγια, ο κύριος Μαδιάς εκτίμησε ότι ο οδηγός πήρε με επιτυχία το δύσκολο κομμάτι της καμπυλότητας της στροφής και στη συνέχεια προσπάθησε εν αγωνιωδώς να επαναφέρει το όχημα.
«Η ανατροπή του οχήματος με αιωρούμενους τροχούς δεν έγινε στο κρίσιμο σημείο της στροφής… αλλά στην ευθεία» τόνισε και εκτίμησε ότι «Θα μπορούσε να ήθελε να αποφύγει κάτι ο οδηγός ή κάποιος να τον έκλεινε παρατεταμένα».
«Άκρως επικίνδυνα» χαρακτήρισε τα τσιμεντένια στηθαία ο κ.Μαδιάς.