​Το «έλα να δεις» έγινε στην πτήση Α3 928 της Aegean, η οποία απογειώθηκε στις 3 Ιανουαρίου από το Ελ. Βενιζέλος με προορισμό το Τελ Αβίβ.

Μία ομάδα Ισραηλινών, αφού έκανε τις διακοπές της στην Ελλάδα, επέστρεφε στην πατρίδα με την συγκεκριμένη πτήση. Στην ίδια πτήση όμως, βρίσκονταν και δύο Αραβοισραηλινοί.

Όταν οι Ισραηλινοί είδαν τους δύο άντρες, αρνήθηκαν να καθίσουν στις θέσεις τους και ξεκαθάρισαν στις αεροσυνοδούς ότι δεν θα επέτρεπαν την απογείωση του αεροπλάνου με τους Αραβοισραηλινούς μέσα.

Τότε, σύμφωνα με το Israel Radio, που αποκάλυψε το περιστατικό, ξέσπασε καβγάς ανάμεσα τους, ο οποίος κράτησε περίπου μία ώρα!

Μην έχοντας άλλη επιλογή, το πλήρωμα αναγκάστηκε να κατεβάσει τους δύο άντρες, προσφέροντας τους διαμονή σε ξενοδοχείο για μια νύχτα, ώστε να πετάξουν την επόμενη ημέρα.

Βέβαια, οι Ισραηλινοί απαίτησαν από το πλήρωμα να ελέγξει όλους τους επιβάτες, μήπως υπήρχαν και άλλοι Αραβοισραηλινοί. Οι αεροσυνοδοί όμως τους ενημέρωσαν ότι το αεροσκάφος θα απογειωθεί, ακόμα κι αν δεν καθίσουν στις θέσεις τους. Τελικά, η πτήση, αν και με καθυστέρηση πέταξε για τον προορισμό της…

Ο διευθυντής της Διεθνούς Αμνηστίας στο Ισραήλ, Yonatan Gher, είπε ότι το περιστατικό αντανακλά τις προθέσεις της ισραηλινής κυβέρνησης ενάντια στον αραβοισραηλινή κοινότητα, μετά την επίθεση σε παμπ στο Τελ Αβίβ, ανήμερα της Πρωτοχρονιάς, κατά την οποία σκοτώθηκαν δύο άτομα.

Ύποπτος για το εν λόγω μακελειό είναι ένας Ισραηλινός Άραβας, ο οποίος κατάγεται από τη Γαλιλαία και παραμένει ασύλληπτος.

Η απάντηση της Aegean για το περιστατικό:

"Σε συνέχεια σχετικών δημοσιευμάτων η AEGEAN ενημερώνει ότι στην προγραμματισμένη πτήση Α3 928 από Αθήνα προς Τελ Αβίβ, στις 3 Ιανουαρ��ου 2016, εκφράστηκε από αριθμό Ισραηλινών επιβατών ανησυχία και έντονη διαμαρτυρία για δύο Ισραηλινούς συνεπιβάτες τους. Η εταιρεία προέβη σε επιπλέον έλεγχο από τον οποίο, όπως ήταν αναμενόμενο, δεν εντοπίστηκε κάποιο ζήτημα.

Πρόκειται για ένα μεμονωμένο και ατυχές περιστατικό, το οποίο έληξε σύντομα χάρη στη συνεργασία και τη συναινετική διάθεση των δύο επιβατών, στους οποίους προσφέρθηκε η δυνατότητα να ταξιδέψουν με επόμενη πτήση, τα έξοδα της οποίας μαζί με τη διαμονή καλύφθηκαν από την εταιρεία.

Η AEGEAN λυπάται για το δυσάρεστο περιστατικό που δεν εκφράζει την εταιρεία και ευχαριστεί τους δύο Ισραηλινούς επιβάτες για την κατανόηση και συνεργασία τους".

πηγή: The Jerusalem Post