​Χωρίς βραδινές πτήσεις είναι από την Κυριακή η Μυτιλήνη, ενώ σειρά παίρνουν η Κως, η ��κιάθος και η Σαντορίνη. Αιτία του προβλήματος είναι η λήξη του πιστοποιητικού ασφαλείας των ραδιοβοηθημάτων.

Το πρόβλημα ξεκίνησε την περασμένη Κυριακή από τη Μυτιλήνη, όταν παρά την ακύρωση της απεργίας των εργαζομένων, ματαιώθηκε η βραδινή πτήση στο αεροδρόμιο «Οδυσσέας Ελύτης» της Λέσβου.

Ο πρόεδρος των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας, Σπύρος Ρολλάκης, εξήγησε μιλώντας στο «Βήμα fm» τη χρησιμότητα των ραδιοβοηθημάτων. «Σε όλα τα αεροδρόμια υπάρχουν τα ραδιοβοηθήματα. Πρόκειται για ένα όργανο που δίνει τις διάφορες γωνίες από ένα σημείο και μετά για να προσεγγίσει το αεροπλάνο και να μπει στο διάδρομο για να προσγειωθεί».

Ο ίδιος περιέγραψε ότι επί του παρόντος, «τα αεροσκάφη προσεγγίζουν τα αεροδρόμια με τη βοήθεια των ελεγκτών, κάτι που είναι αδύνατο κατά τη διάρκεια της νύχτας».