​SOS εκπέμπουν ασθενοφόρα, περιπολικά, τρένα, λεωφορεία και τρόλεϊ αφού ο στόλος των δημόσιων αυτοκινήτων πρώτης ανάγκης στο μεγαλύτερο μέρος τους είναι για απόσυρση.

Από την 1 Ιανουαρίου του 2016, 264 λεωφορεία θα πρέπει να αποσυρθούν καθώς κλείνουν την 20ετία και δεν είναι αντι/ρυπαντικής τεχνολογίας, όπως λένε οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες. Στο σύνολό τους τα λεωφορεία φτάνουν τα 2152 στην αττική. Από αυτά στους δρόμους βρίσκονται μόλις τα 1000 έως 1100.

Στα αμαξοστάσια των λεωφορείων, σε ώρα αιχμής για την επιβατική κίνηση δεκάδες οχήματα βρίσκονται ακινητοποιημένα, αντί να είναι στους δρόμους και να εξυπηρετούν τους επιβάτες, λόγω και της έλλειψης ανταλλακτικών.

Οι συγκοινωνιακές εταιρίες έχουν προτείνει να ενταχθούν 300 καινούρια οχήματα, λεωφορείων και τρόλεϊ στο ΕΣΠΑ της περιόδου 2014-2020 καθώς αδυνατούν να προχωρήσουν στην προμήθεια τους αφού το κόστος ξεπερνά τα 70 εκατομμύρια ευρώ.

Από τα 5.000 οχήματα, περιπολικά λεωφορεία και μοτοσυκλέτες, της ελληνικής αστυνομίας το 20% είναι ακινητοποιημένα και χρήματα για να επισκευαστούν δεν υπάρχουν.

Όπως λένε μάλιστα οι αστυνομικοί δεν είναι λίγες οι φορές που πληρώνουν από την τσέπη τους το συνεργείο ώστε να μπορούν να κινούν τα οχήματα.

Οι τεχνικοί της ΕΛ.ΑΣ εφευρίσκουν και πατέντες. Παίρνουν ότι ακόμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τα ακινητοποιημένα οχήματα ως ανταλλακτικά.

620 Ασθενοφόρα και 200 κινητές μονάδες από τις οποίες οι 100 είναι δωρεά, απαρτίζουν το στόλο του ΕΚΑΒ. Όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι τα οχήματα είναι πλέον γερασμένα, και χρειάζεται η απόσυρση και αντικατάσταση τους.

Το κόστος συντήρησης των ασθενοφόρων που ο μέσος όρος ηλικίας τους ξεπερνά την 20ετία αγγίζει τα 2 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο.

Σήμα κινδύνου εκπέμπουν οι εργαζόμενη της Πολιτικής αεροπορίας για τα περιφερειακά αεροδρόμια.

Όπως καταγγέλλει ο πρόεδρος της ομοσπονδίας των εργαζομένων τα αεροδρόμια υπολειτουργούν και μάλιστα δεν αποκλείεται να μπουν και λουκέτα.

Οι καθυστερήσεις στο ποσά του προϋπολογισμού, που έτσι κι αλλιώς είμαι κουτσουρεμένος, του πρώτου τριμήνου, οδηγούν σε καθυστερήσεις πληρωμών και φτάνουν κάποιες φορές στην ασφυξία τις υπηρεσίες του δημοσίου.