Η θετική διάθεση, το πάθος για την διευκόλυνση του πελάτη και η συνεχής βελτίωση του συστήματος εξυπηρέτησης των καταναλωτών, ώστε να γίνει περισσότερο εύχρηστο και φιλικό, ανταμείφθηκαν για 5η συνεχή χρονιά με την απονομή των εθνικών βραβείων του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών.

O Νίκος Χατζηνικολάου απένειμε το βραβείο για την καινοτομία στην εξυπηρέτηση των πελατών, ενώ η φετινή εκδήλωση που έγινε σε πολιτιστικό ίδρυμα της Αθήνας και παρουσίασε η δημοσιογράφος Κάτια Μακρή, συνέπεσε με τον εορτασμό για τα 10 χρόνια από την ίδρυση του ινστιτούτου.

«Τα βραβεία αυτά είναι ένα πρόσθετο κίνητρο για να βελτιώνονται οι υπηρεσίες που παρέχουν οι εταιρίες προς τους πολίτες και επομένως είναι ένας θεσμός που πρέπει να ενισχυθεί και πρέπει να δυναμώσει.» σημείωσε ο κύριος Χατζηνικολάου.

«Εδώ έχουμε πάρα πολλά success stories μαζεμένα και είναι πραγματικά success stories» δήλωσε η Κάτια Μακρή.

Συνολικά υποβλήθηκαν 110 υποψηφιότητες από 85 επιχειρήσεις και οργανισμούς και απονεμήθηκαν 11 βραβεία.