Η κρίση πολλές φορές γεννάει τις καλύτερες ιδέες και οι νέοι επιχειρηματίες τολμούν όχι μόνο να ιδρύσουν τη δική τους εταιρεία αλλά και να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους στο εξωτερικό. Αυτό έκαναν και ο Νικόλας Μίνογλου με την Χριστίνα Μαρτίνη που δημιούργησαν μια εταιρεία με σανδάλια.

«Κατασκευάζουμε χειροποίητα αρχαιοελληνικά σανδάλια, πουλάμε στο εξωτερικό 95% σε high end μαγαζιά, η μέση τιμή είναι στα 160 ευρώ», είπε ο κύριος Μίνογλου στην κάμερα του Star.

Δεν είναι λίγες οι διάσημες γυναίκες που τα επέλεξαν. Η Ριάνα και η Μπιγιονσέ που κάθε εμφάνισή τους συζητιέται, η καλλονή Ζιζέλ, το fashion icon Σάρα Τζέσικα Πάρκερ, η Ρις Γουίδερσπουν, η Ναόμι Γουότς δηλώνουν φαν των συγκεκριμένων παπουτσιών αλλά και η Βικτόρια Μπέκαμ επέλεξε τα συγκεκριμένα σανδάλια για την κόρη της Χάρπερ.

Η ιδέα στο μυαλό τους τριγύριζε για αρκετά χρόνια ώσπου το 2011 αποφάσισα�� να το τολμήσουν και σήμερα απασχολούν δέκα υπαλλήλους.

«Είναι κάτι που υπήρχε στην Ελλάδα, στο Μοναστηράκι και στα νησιά και η Χριστίνα που έχουμε μαζί την επιχείρηση και είναι και σχεδιάστρια κι εγώ είχαμε την ιδέα από παλιά, από το 2005 κι όταν γνωριστήκαμε είπαμε να την υλοποιήσουμε», πρόσθεσε.

Η αρχαία Ελλάδα και ό,τι θυμίζει αρχαιοελληνικό πολιτισμό γοητεύει όχι μόνο τους Έλληνες αλλά και τους ξένους. Η σχεδιάστρια εμπνέεται από τα αρχαία, τη μυθολογία και δημιουργεί μοναδικά σχέδια.

«Αυτή ήταν η όλη ιδέα να εξελίξουμε το σχέδιο το κλασικό δίνοντας του περισσότερες λεπτομέρειες, χρησιμοποιώντας καλής ποιότητας δέρματα σε πολλά χρώματα», ανέφερε η σχεδιάστρια των σανδαλιών, Χριστίνα Μαρτίνη.

Οι ��ύο επιχειρηματίες πήραν το βραβείο του νέου επιχειρηματία της χρονιάς.