​Προβληματικοί είναι οι συρμοί του Μετρό σύμφωνα με καταγγελίες των εργαζομένων στο Star. Όπως λένε πέρα από τις μηχανικές βλάβες που παρουσιάζουν κάποιοι συρμοί περισσότεροι από 10 οδηγοί έχουν πάθει ηλεκτροπληξία.

«Έχουμε πάρα πολύ σοβαρό πρόβλημα. Έχουμε πάρα πολλές καταγγελίες. Είναι πάνω από 10 φέτος. Χτυπάει το ρεύμα στην καμπίνα τον οδηγό.» σημειώνει ο πρόεδρος εργαζομένων ΜΕΤΡΟ, Αντώνης Σταματόπουλος.

«Από ότι είδα με τον συνάδελφο υπάρχει διαρροή. Έχει παραλύσει το χέρι του και υπάρχουν αποδείξεις για αυτό από το νοσοκομείο.» υπογραμμίζει ο Άκης Κοσκινάς, μηχανικός της ΣΤΑ.ΣΥ.

Η προσωρινή λύση που βρέθηκε είναι η μόνωση του σημείου όπου ακουμπάει τα χέρια του ο οδηγός την ώρα που ο συρμός εκτελεί τα δρομολόγια.

Οι αναφορές για ηλεκτροπληξία ξεκίνησαν τον Ιούνιο του 2013 και τα περιστατικά σύμφωνα με την εταιρία φτάνουν τα 14. Μετά από την επιτροπή που συστήθηκε για τη διερεύνηση του θέματος δεν εντοπίστηκε εμφανές πρόβλημα και η ΣΤΑ.ΣΥ ζήτησε τη συμβολή του εργαστηρίου υψηλής τάσης του Μετσόβιου Πολυτεχνείου.

«Η έκθεση κατέληξε στο συμπέρασμα ότι πρόκειται για εκκένωση στατικού φορτίου. Εντούτοις καλέσαμε το ΚΔΕΠ της ΔΕΗ που είναι το εξειδικευμένο εργαστήριο για τέτοια φαινόμενα, ξανακαλέσαμε πάλι το Μετσόβιο Πολυτεχνείο να ξανακάνει μία δεύτερη σειρά μετρήσεων, καλέσαμε τον κατασκευαστή των οχημάτων..» αναφέρει ο γενικός διευθυντής συντήρησης έργων ΣΤΑΣΥ, Τερεζάκης Παναγιώτης.

Δεκαεπτά συρμούς παρέλαβε η εταιρεία ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ τα τελευταία δύο χρόνια με κόστος 170 εκατομμύρια ευρώ. Όπως καταγγέλλουν όμως οι εργαζόμενοι το τελευταίο χρονικό διάστημα ολοένα και περισσότεροι συρμοί παρουσιάζουν μηχανικές βλάβες.

Σε αυτό που συμφωνούν απόλυτα εργαζόμενοι και διοίκηση είναι ότι το μετρό είναι το πλέον ασφαλές μέσο μεταφοράς και το προσωπικό είναι πλήρως εκπαιδευμένο για να αντιμετωπίσει την οποιαδήποτε κατάσταση.