���Σε ένα διαμέρισμα 70 τετραγωνικών , τρεις φίλοι απ' το πανεπιστήμιο αποφάσισαν αυτό που πολλοί νέοι συζητούν αλλά λίγοι τολμούν. Να κάνουν κάτι δικό τους. Δημιούργησαν μια ηλεκτρονική πλατφόρμα που λειτουργεί με βάση το cloud και θωρακίζει εταιρείες από μια πιθανή διαρροή δεδομένων. Όπως συνέβη για παράδειγμα πριν από μερικούς μήνες σε μεγάλη αμερικανική αλυσίδα καταστημάτων.

«Διέρρευσαν εκατομμύρια πιστωτικές κάρτες και προσωπικά στοιχεία πελατών με σκοπό να χρησιμοποιηθούν για ίδιον όφελος από τους κατόχους των στοιχείων αυτών.» σημείωσε ο Γιάννης Γκιόκας, founder CEO της CRYPTEIA NETWORKS.

Βάζοντας όλες τις οικονομίες τους, κατάφεραν το 2011, στην κορύφωση της κρίσης να αποκτήσουν διεθνή πελατεία, από τράπεζες μέχρι σουπερμαρκετ. Και έδωσαν στην εταιρεία το όνομα Κρυπτεία. Ένα θεσμό από την αρχαία Σπάρτη που στόχο είχε να προστατεύει την πόλη από τις εσωτερικές απειλές. Αυτό δηλαδή που κάνουν και οι ίδιοι.

«Σκοπός μας μέσα από την τεχνολογία που έχουμε αναπτύξει είναι να εντοπίσουμε αυτή την επίθεση και να επιτρέψουμε στον διαχειριστή να έχει ένα work around, έναν τρόπο για να την αντιμετωπίσει, ακόμα και αν η γραμμή άμυνας του δεν είναι ικανή να τη δει.» συμπλήρωσε ο κύριος Γιάννης Γκιόκας.

Πριν μερικές μέρες, αυτή η εταιρεία που ξεκίνησε με κεφάλαιο μικρότερο από 60.000 ευρώ εξαγοράστηκε από την μεγαλύτερη πολυεθνική του Χονγκ Κονγκ στον τομέα των τηλεπικοινωνιών.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η επένδυση από τη μεριά της πολυεθνικής έγινε με τον όρο η ομάδα της start up να παραμείνει ενωμένη και συνεχίσει να εργάζεται για την εταιρεία.