​Χαμός φαίνεται να επικρατεί τις τελευταίες ώρες στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, με τους φοιτητές να διαμαρτύρονται για την διαγραφή των «αιωνίων» και τον νέο Πρύτανη, Θεόδωρο Φορτσάκη, να μιλάει για ένα Πανεπιστήμιο… μπάχαλο!

Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης για την παράδοση- παραλαβή της πρυτανείας, που έγινε την Πέμπτη, στην αίθουσα τελετών του Πανεπιστημίου Αθηνών, βρέθηκαν φοιτητές, οι οποίοι φώναζαν συνθήματα κατά του νέου μέτρου του Υπουργείου που δείχνει την έξοδο σε περισσότερους από 100.000 σπουδαστές.

Η εκδήλωση δεν ολοκληρώθηκε ποτέ ενώ οι φοιτητές αποχώρησαν μετά από την παρέμβαση του κυρίου Πελεγρίνη, ο οποίος συζήτησε μαζί τους. Την ενόχληση του εξέφρασε ο νέος Πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών, κύριος Φορτσάκης και όταν ανέβηκε στο βήμα αλλά και με γραπτή του δήλωση.

Ο ίδιος όταν του δόθηκε ο λόγος είπε χαρακτηριστικά: «Αυτό είναι το Πανεπιστήμιο που παραλαμβάνω», ενώ στην γραπτή του δήλωση δεν διστάζει να χαρακτηρίσει το ΕΚΠΑ αφύλακτο, βορά στην αναρχία και την παρανομία, ακάθαρτο, διοικητικά αποδιοργανωμένο και ακαδημαϊκά νεκρό. Μάλιστα, τονίζει ότι το Δημόσιο Πανεπιστήμιο έχει καταρρεύσει και πως θα κάνει ότι περνάει από το χέρι του για να το ανορθώσει.

Η δήλωση του κυρίου Φορτσάκη είναι η εξ��ς: «Προσκλήθηκα σήμερα στον απολογισμό του απερχόμενου Πρύτανη του ΕΚΠΑ στη Μεγάλη Αίθουσα του Πανεπιστημίου. Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του κ. Πελεγρίνη εισήλθαν περίπου 50 άτομα, τα οποία, όταν ανήλθα στο βήμα, με εμπόδισαν να λάβω τον λόγο, φωνάζοντας συνθήματα υπέρ των αιωνίων φοιτητών και εναντίον του ισχύοντος νόμου. Μη μπορώντας να αναπτύξω τις σκέψεις μου ζήτησα από την κατάμεστη αίθουσα να διαπιστώσει ιδίοις όμμασι τί είδους Πανεπιστήμιο παραλαμβάνει η νέα Πρυτανεία: αφύλακτο, βορά στην αναρχία και την παρανομία, ακάθαρτο, διοικητικά αποδιοργανωμένο, ακαδημαϊκά νεκρό, με οξύτατα φοιτητικά ζητήματα, εγκαταλελειμμένο από τον κρατικό προϋπολογισμό. Το Δημόσιο Πανεπιστήμιο έχει δυστυχώς καταρρεύσει. Δεσμεύομαι ότι θα εξαντλήσω κάθε προσπάθεια και θα διαθέσω όλες μου τις δυνάμεις, για να ανορθώσω το Δημόσιο Πανεπιστήμιο στη θέση που τού αξίζει, ικανό να εμφυσήσει στους φοιτητές του τις αξίες που τούς πρέπουν και να τούς μεταδώσει τις ακαδημαϊκές γνώσεις που τούς αξίζουν».