​Τραγικά λάθη και ανεύθυνες παραλείψεις έρχονται στο φως σχετικά μετά το φρικτό δυστύχημα στη Μύκονο που είχε σαν αποτέλεσμα να βρει τον θάνατο ένα 10χρονο παιδί.

Όπως πρώτο το star.gr έγραψε, το παιδί έχασε την ισορροπία του και έπεσε στη θάλασσα, με αποτέλεσμα ο χειριστής του σκάφους να μην τον δει όταν επέστρεψε να τον περισυλλέξει και να τον χτυπήσει με την προπέλα, τραυματίζοντάς το θανάσιμα.

Και μπορεί την Τρίτη ο εισαγγελέας να έδωσε προφορική εντολή για να αφεθούν ελεύθεροι ο επιχειρηματίας και ο χειριστής του ταχύπλοου, όμως στο φως έρχονται απίστευτες παραβάσεις και λάθη τα οποία και θα πρέπει να ερευνήσει διεξοδικά το Λιμενικό.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 22χρονος χειριστής, παραδέχθηκε κατά την προανάκριση ότι έκανε λάθος χειρισμό και πέρασε πολύ κοντά από το παιδί με αποτέλεσμα να μπλεχτεί το σωσίβιό του στην προπέλα.

Πέρα όμως από αυτό, ερωτήματα προκύπτουν και για άλλα ζητήματα, όπως για παράδειγμα για το γεγονός ότι σύμφωνα με τους κανονισμούς πάνω στο σκάφος θα έπρεπε να είναι και δεύτερο άτομο, ώστε ο ένας να οδηγεί και ο άλλος να επιβλέπει τους ανθρώπους που κάνουν τα θαλάσσια παιχνίδια, κάτι που δεν συνέβη στο περιστατικό με τον 10χρονο.

Επίσης, οι κανονισμοί αναφέρουν ρητά ότι επιτρέπεται η έλκυση ενός μόνο θαλάσσιου παιχνιδιού από ένα ταχύπλοο, όμως στην ανακοίνωση του Λιμενικού αναφέρεται ότι το συγκεκριμένο σκάφος έλκυε δύο φουσκωτά με δύο παιδιά στο καθένα.

Εκτός αυτών, οι κανονισμοί αναφέρουν ότι απαγορεύεται η διενέργεια θαλάσσιου έλκηθρου όταν επικρατούν άσχημες καιρικές συνθήκες. Όπως είναι γνωστό στην περιοχή έπνεαν άνεμοι πέντε μποφόρ και στο Καλό Λιβάδι υπήρχαν κύματα, ενώ απαγορεύεται να κάνουν τα συγκεκριμένα παιχνίδια, παιδιά κάτω των 16 ετών.

Απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά ζητούν απεγνωσμένα οι γονείς του 10χρονου, οι οποίοι ζουν ένα πραγματικό δράμα και κατηγορούν τόσο το Λιμενικό, όσο και τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης αφενός ότι δεν είχαν ληφθεί τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας και αφετέρου ότι έχουν γίνει πλημμελείς έλεγχοι.

Μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1, ο εκπρόσωπος Τύπου του υπουργείου Ναυτιλίας, Ν. Λαγκαδινός, τόνισε ότι από τις 11 Ιουνίου 2014 έως και τις 10 Αυγούστου του 2014 έχουν καταγραφεί επίσημα 8.882 έλεγχοι σε όλη την Ελλάδα και έχουν βεβαιωθεί 1.027 παραβάσεις.

Πάντως ερωτώμενος αν είχαν γίνει έλεγχοι και στην συγκεκριμένη επιχείρηση, ο κ. Λαγκαδινός δήλωσε ότι δεν το γνωρίζει, αλλά τόνισε ότι έγιναν έλεγχοι και στην περιοχή των Κυκλάδων και στη Μύκονο.

Τέλος όπως έγινε γνωστό, δύο πραγματογνώμονες, ειδικότητας ναυπηγού και πλοιάρχου, πρόκειται να αποφανθούν για τα ακριβή αίτια του θανάτου του 10χρονου.