​Εκπτώσεις, τέλος εποχής, ξεπούλημα ακόμα και δωροημέρες έχουν επιστρατεύσει οι καταστηματάρχες για να προσεγγίσουν τους καταναλωτές. Ωστόσο η δεύτερη εβδομάδα των εκπτώσεων βρήκε τα καταστήματα γεμάτα από εμπόρευμα, άδεια όμως από πελάτες. Ο κύριος Πολιτάκης έχει κατάστημα με ανδρικά ρούχα.

«Οι φετινές εκπτώσεις είναι χειρότερες και από τις κακές περσινές. Η δυνατότητα των πολλαπλών αγορών δεν υπάρχει πια.. Αν έμπαινε να ντυθεί μια οικογένεια και ήταν ένας πατέρας με 2 γιους ήταν εύκολο να ξοδέψει πολλά χρήματα, σήμερα που οι ανάγκες ιεραρχούνται δεν συμβαίνει αυτό, ο καθένας αγοράζει αυτό που χρειάζεται».

Σύμφωνα με την ΕΣΕΕ ο τζίρος την δεύτερη βδομάδα του Ιουλίου έπεσε 10%. Ενώ συνολικά η εκπτωτική καλοκαιρινή περίοδος κινήθηκε σε χαμηλότερα επίπεδα από πέρσι. Το 51% των εμπόρων πραγματοποίησε αντίστοιχες πωλήσεις με τις περσινές. Το 44% έκανε μειωμένες πωλήσεις ενώ τις αύξησε μόνο το 5%.

Πτώση που φτάνει το 50% στον τζίρο του είδε και ο κ.Καπράλος. «Ο πελάτης ο οποίος μπορούσε να καταναλώσει 50 ευρώ καταναλώνει 25. Έχουμε λοιπόν μια διαφορά στην απόδειξη 50% κατά μέσο όρο.» ανέφερε.

Να σημειωθεί ότι πολλοί είναι εκείνοι που μπαίνουν στα καταστήματα, κοιτάνε και φεύγουν, ακόμα και εκείνοι που θα αποφασίσουν να φτάσουν στην ταμειακή μηχανή δεν θα επιλέξουν να πάρουν κάτι ακριβό σε έκπτωση αλλά κάτι που ήταν ήδη φτηνό.

Ακόμα και σε τουριστικές περιοχές, όπως η Κρήτη, η Ρόδος και η Κέρκυρα, που αναμενόταν αυξημένη εμπορική κίνηση , η επισκεψιμότητα δεν μεταφράστηκε σε χρήματα για το ταμείο.