Θα αργήσουν πολύ να δουν μετρό στην πόλη τους οι Θεσσαλονικείς καθώς σύμφωνα με τον πρόεδρο των Σωματείων Εργαζομένων, Χάρη Κυπριανίδη, η Θεσσαλονίκη δεν πρόκειται να αποκτήσει Μετρό πριν από το 2020 ή και το 2023 «όσο καλά και να πάμε από εδώ και πέρα και όποιον σταθμό και να καταργήσουμε».

Σε συνέντευξη Τύπου για το θέμα, παρουσία του προέδρου Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου, Παναγιώτη Τσαραμπουλίδη, ο κύριος Κυπριανίδης ισχυρίστηκε ότι οι καθυστερήσεις που έχουν ανακύψει με τις αρχαιότητες στον σταθμό Βενιζέλου του Μετρό, είναι απλώς το «χαλί» κάτω από το οποίο κρύβονται τα πραγματικά προβλήματα του έργου, όπως οι απαλλοτριώσεις, τα οικονομικά ζητήματα και τα θέματα μηχανικού.

Ακόμη και οι δύο μετροπόντικες, επισήμανε, που ανακοινώθηκε ότι «πιάνουν δουλειά», απλά θα αποθηκευτούν στον σταθμό της Ν. Ελβετίας, όπου μεταφέρονται, και δεν πρόκειται να λειτουργήσουν, όσο δεν κατασκευάζονται οι διαφραγματικοί τοίχοι στη Βούλγαρη, εξαιτίας των εκεί προβλημάτων.

Ο γενικός γραμματέας του σωματείου, αρχαιολόγος Δημήτρης Παπάς, διευκρίνισε ότι απομένει να ολοκληρωθεί το 28% των ανασκαφών. «Φοβόμαστε», είπε, ότι «οι πρόσθετοι πόροι, ύψους 42 εκατ. ευρώ, που τελούν υπό τελική έγκριση για τις αρχαιότητες, δεν είναι επαρκείς».

Οι δύο ομιλητές ανέφεραν, τέλος, ότι η αντιμετώπιση των εργαζομένων στο έργο είναι κακή. Έκαναν λόγο για άθλιες συμβάσεις με μειώσεις μισθών και αντισυνταγματικούς όρους για τους εργαζομένους, που τούς στερούν τα προβλεπόμενα δικαιώματα από την εργ��τική νομοθεσία.